کد خبر: 8884
سرویس: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
سی و یکمین جلسه شورای عالی پروژه ها

مدیرعامل گروه اویک گفت: برج‌‎های دی متانایزر به عنوان بلندترین تجهیز کارخانه NGL۳۱۰۰ دهلران با طول حدود ۷۰ متر و وزن ۱۷۵ تن نصب شد این تجهیز برای جداسازی متان در واحد ۴۰۰ است.

 محمدجواد شمس، مدیرعامل گروه اویک با تاکید بر سرعت گرفتن روند پیشرفت پروژه NGL۳۱۰۰ دهلران در ماه‌‎های اخیر و اجرای تست مخازن و لوله‌ها، کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیق و تست تجهیزات برقی، گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکارانم، ۳۰ آبان‌ماه، برق ۱۱ کیلوولت از طریق استقرار و راه‎‌اندازی یک دستگاه ترانسفرماتور تامین و نخستین گام برای آغاز عملیات پیش‌راه‌اندازی برداشته شد.

وی همچنین از حمل و نصب برج‌های دی‌متانایزر به عنوان بلندترین تجهیز کارخانه با طول حدود ۷۰ متر و وزن ۱۷۵ تن خبر داد که وظیفه جداسازی متان را در واحد ۴۰۰ بر عهده دارد.

شمس نصب سایر تجهیزات سنگین‌ وزن مانند خشک‌کن‌ها، کمپرسورهای واحدهای ۱۱۰-۱۲۰-۵۰۰ و فلرهای LP-HP را از دیگر اقدامات انجام شده طی هفته‌های گذشته بیان و تاکید کرد: با نصب این تجهیزات و تمرکز بر تکمیل، تست و پیش‌راه‌اندازی تجهیزات تولید بخار، امیدواریم به زودی واحد یوتیلیتی مجتمع نیز راه‌اندازی شود.

مدیرعامل گروه اویک با بیان اینکه عملیات اجرا و تست لوله‌ها در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: در بخش سیویل، ساختمان‌ها، سازه‌های فلزی و مخازن نیز فعالیت‌های اجرایی رو به اتمام است و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری همه فعالیت‌‎های این بخش به طور کامل تکمیل شود.

مدیرعامل گروه اویک با قدردانی از تلاش‌ها و کوشش‌های انجام شده در سطوح فنی، اجرایی و پشتیبانی گروه اویک اظهار امیدواری کرد با تداوم روند اجرایی منطبق با اهداف برنامه‌ریزی شده اهداف پروژه در زمان‌های پیش بینی شده به ثمر برسد.

گروه‌ اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، برنامه شتاب‌بخشی به طرح‌های در دست اجرا را در طول یکسال گذشته در دستور کار قرار داده است. 

برج‌های ۱۷۵ تنی NGL۳۱۰۰ دهلران نصب شد

برج‌های ۱۷۵ تنی NGL۳۱۰۰ دهلران نصب شد

برج‌های ۱۷۵ تنی NGL۳۱۰۰ دهلران نصب شد

برج‌های ۱۷۵ تنی NGL۳۱۰۰ دهلران نصب شد

منبع خبر : شرکت اویک 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =