کد خبر: 8743
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
معارفه آقای کوشا

آئین معارفه جلیل کوشا سرپرست مدیریت رفاه‌ با حضور معاون امور بازنشستگی و رفاه و مدیر امور مناطق و نمایندگی‌های صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت برگزار شد.

محسن رامین، معاون امور بازنشستگی و رفاه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در آئین معارفه و تکریم سرپرست مدیریت رفاه گفت: توسعه‌ی امور رفاهی در فهرست اولویت‌های صندوق‌ها قرار دارد. از این رو، انتظار می‌رود با بهبود مستمر فرایندهای ارائه خدمات رفاهی، این گروه از خدمات بهبود یابد.

معاون بازنشستگی و رفاه صندوق‌ها افزود: در ماه‌های اخیر افزون بر راه‌اندازی بخش‌هایی از خدمات باشگاهی و ورزشی، ۲ طرح حوزه رفاهی در برنامه قرار گرفته است که به زودی جزئیات آن اعلام می‌شود. 

وی با اشاره به خدمات ارزشمند حمید عطار در تصدی سرپرستی مدیریت رفاه افزود: سرپرست پیشین مدیریت رفاه با وجود عهده‌دار بودن مدیریت امور مناطق و نمایندگی‌ها، برنامه‌های رفاهی نو را طبق دستور رئیس هیئت‌رئیسه و رئیس صندوق‌ها پیگیری و به مراحل مطلوبی رساند. بنابراین، از سرپرست پیشین برای انجام امور محوله تقدیر و قدردانی می‌کنم. 

در این آئین، جلیل کوشا به عنوان سرپرست مدیریت رفاه صندوق‌ها معارفه و از تلاش و کوشش حمید عطار به سبب تصدی سرپرستی مدیریت رفاه تقدیر و قدردانی شد. گفتنی است حمید عطار مدیریت امور مناطق و نمایندگی‌های صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت را عهده‌دار است. 

برای مشاهده تصاویر اینجا کلیک کنید.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =