کد خبر: 8718
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
مهندس بیات

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیامی با گرامیداشت هفته دولت، روز کارمند را به عموم کارکنان صندوق‌ها و گروه اقتصادی آن تبریک گفت.

در متن پیام دکترعبدالحسین بیات به مناسبت روز کارمند آمده است: با گرامیداشت یاد شهیدان گلگون کفن دولت جمهوری اسلامی ایران، مناسبت‌ روز کارمند را به عموم کارکنان گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در سراسر کشور در صف و ستاد صندوق و شرکت‌های تابعه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.  

در ادامه این پیام آمده است: از همه کارکنان فعال در صحنه خدمت در خط مقدم ایجاد و توسعه‌ی منابع پایدار برای صندوق‌ها انتظار دارم ضمن تعقیب همه ماموریت‌ها با استحکام و قدرت لازم و پیشگیری از بروز هر گونه سستی در انجام وظایف، از همه ظرفیت‌ها برای توسعه‌ای سرمایه‌گذاری‌ها به منزله پشتوانه‌سازی برای خدمات‌رسانی به جامعه ذی‌نفعان بهره‌برداری نمایند.  

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیام خود تاکید کرد: ایجاد انگیزه و حمایت از کارمندان در شغل‌های مختلف یکی از ارکان بازدیدها و نشست‌های یکساله گذشته بود تا ضمن افزایش انگیزه‌ کارمندان و کارکنان، مسیر خدمت به جامعه ذی‌نفعان تسهیل شود و گام‌های عملی در این حوزه برداشته شود.

اهتمام کارکنان حوزه سرمایه گذاری شاغل در جنوب و غرب و اقصی نقاط کشور در شرایط سخت آب و هوای همچون پارس جنوبی همواره شایسته تقدیر و تشکر است؛ لذا روز کارمند را صمیمانه به ایشان و سایر همکاران کوشا در بخش خدمات تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =