کد خبر: 8109
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
تودیع و معارفه در واحد فناوری اطلاعات

رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: توسعه و رشد زیرساخت‌ها و خدمات الکترونیکی از برنامه‌های راهبردی است. از این‌رو، انتظار می‌رود خدمات الکترونیکی، مناسب با ویژگی‌های سن جامعه هدف گسترش یابد.

عباس حاجی‌صادق رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، پیش از ظهر امروز شنبه ( ۱۶ بهمن‌ماه) در آئین معارفه و تکریم رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات صندوق‌ها با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (علیه‌السلام) و گرامیداشت ایام ماه رجب و همچنین دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در عصر کنونی انواع خدمات در بستر الکترونیکی در حال توسعه است لذا فناوری اطلاعات و ارتباطات جایگاه ویژه‌ای در کیفیت خدمت‌رسانی دارد.

رئیس صندوق‌ها افزود: کارآمدی در بخش‌های مختلف برای ارائه خدمات، معطوف به عملکرد مناسب فناوری اطلاعات است. از این‌رو، جامعه خدمات گیرنده صندوق‌ها اعم از شاغلان و بازنشستگان از استفاده کنندگان این خدمات هستند. بنابراین، اهمیت و تاثیرگذاری بخش فناوری اطلاعات در سازمانی مانند صندوق‌ها که به جامعه هدف، خدمت ارائه می‌کند راهبردی است.

حاجی‌صادق با بیان این که سازوکارهای سامانه‌های خدماتی باید منسجم باشد، گفت: در آینده نزدیک سیستم ERP شامل اطلاعات شاغلان و بازنشستگان ایجاد خواهد شد که همه سوابق، محاسبات و پرداختی‌ها در آن یکپارچه لحاظ می‌شود.

رئیس صندوق‌ها، مدیریت یکپارچه و برنامه‌ریزی جامع را از اصول دستیابی به اهداف سازمانی خواند و گفت: هماهنگی درون واحدی مانند همکاری درون سازمانی برای نیل به اهداف با اهمیت است.

وی تاکید کرد: توسعه و رشد زیرساخت‌ها و خدمات الکترونیکی از برنامه‌های محوری است. از این رو، انتظار می رود خدمات الکترونیکی، مناسب با ویژگی‌های سن جامعه هدف گسترش یابد.

حاجی صادق، در پایان از رئیس پیشین فناوری اطلاعات و ارتباطات به سبب تلاش و کوشش‌های انجام شده در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی و برای رئیس جدید این واحد آرزوی موفقیت کرد.

برای مشاهده ادامه تصاویر اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =