کد خبر: 7883
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
بازنشستگان/3

مبالغ متناسب‌سازی مستمری و مقرری بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت، مربوط به ۵‌ماه نخست سال ۹۹ پرداخت می‌شود.

هیات‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با هدف رفاه بازنشستگان و بازماندگان ارجمند، موضوع متناسب‌سازی ۵‌ماه مستمری و مقرری سال ۱۳۹۹ را در دستورکار قرار داد.

برای این منظور، هیات‌رئیسه، قانون بودجه سال ۹۹ و قوانین و مقررات بالادستی را بررسی کرد لذا مشخص شد برخلاف قانون بودجه سال ۱۴۰۰ که تصریح بر اجرای سقف اضافات و تعدیل مستمری بر صندوق‌های بازنشستگی نفت را دارد انجام کامل متناسب‌سازی مستمری و مقرری بازنشستگان و بازماندگان با قانون بودجه سال ۹۹ مغایرت ندارد.

بنابراین، با تکیه برچارچوب قوانین و مقررات حاکم، پرداخت مبالغ متناسب‌سازی ۵‌ماه مستمری مغفول مانده از سال ۹۹ را تصویب و به هیات امنا تقدیم کرد.

هیات‌امنا نیز روز سه‌شنبه  (۲۳ آذرماه) به ریاست وزیر محترم نفت تشکیل و متناسب‌سازی مستمری و مقرری ۵‌ماه نخست سال ۹۹ را به تصویب نهایی رساند.

در این نشست همچنین موافقت شد پرداخت انواع وام‌های مسکن نیز در سقف ۳۵۰ میلیون تومان مطابق مصوبات شورای اداری و استخدامی برقرار شود.

خبر دیگر از حوزه خدمات به بازنشستگان صنعت نفت این‌که برای رفاه این عزیزان در هنگام نیاز به خدمات درمانی راهکاری برای صدور دفترچه کاغذی تا آماده‌سازی زیرساخت نسخه الکترونیکی تدوین شده است؛ لذا تا آخر دی‌ماه امکان صدور دفترچه برای متقاضیان فراهم خواهد بود.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =