کد خبر: 7498
سرویس: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
بیات

رئیس هیات‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: شفاف‌سازی و مبارزه با فساد و پیشگیری از آن با جدیت در صندوق و شرکت‌های مرتبط پیگیری خواهد شد.

عبدالحسین بیات رئیس هیات رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت روز شنبه ( دهم مهرماه ) در نشست با مدیران صندوق گفت: بازنشستگان معزز صنعت نفت در دوران‌ سختی مانند پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، بازسازی‌های ناشی از جنگ تحمیلی که با تحریم‌ها همراه شده بود، جوانی و میانسالی خود را به وطن و آرمان‌های انقلاب بخشیدند لذا بهره‌مندی از رفاه در دوران بازنشستگی، شایسته آنها و بازماندگانشان است.

رئیس هیات‌رئیسه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و خروج خارجی‌ها از صنعت نفت این نیروی‌های ایرانی بودند که چرخه اقتصاد کشور را در صنعت نفت به گردش درآوردند و در دوران دفاع مقدس همین بازنشستگان فعلی بودند که دفاع را در صنعت نفت از حیث بازسازی و سوخت‌رسانی انجام دادند حال این عزیزان که آن موقع مجاهدت کردند در دوران بازنشستگی به‌سر می‌برند لذا ارائه خدمات شایسته، وظیفه ماست و خدمت‌رسانی به این قشر سخت‌کوش در حقیقت، توفیق است و از این بابت افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از همه دست‌اندرکاران پیشین در صندوق قدردانی می‌کنم، افزود: با همه محدودیت‌های اقتصاد و حدود قانونی، باید با انگیزه و کار بیشتر شرایط را برای بهبود و رضایت بیشتر بازنشستگان و بازماندگان ارجمند فراهم کنیم.

رئیس هیات‌رئیسه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه منابع و دارایی‌های صندوق، امانت است، گفت: فساد ستیزی اولویت نخست صندوق است، بنابراین، شفاف‌سازی، تعاریف و تنظیم قراردادها و مبارزه با فساد و پیشگیری از آن با جدیت در صندوق و شرکت‌های مرتبط پیگیری خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مسیر پیش روی صندوق باید روشن و قابل پیش‌بینی باشد، تاکید کرد: صندوق یک بنگاه اقتصادی با هدف حفظ، صیانت، ازدیاد منابع و دارایی‌های شاغلان و بازنشستگان صنعت نفت است لذا باید دیدگاه اقتصادی در آن حاکم باشد و این مستلزم بهره‌مندی از مطالعات و برنامه راهبردی است چون راهبرد و آینده پژوهی، مسیر را برای رشد و توسعه هموار و روشن می‌کند .

بیات تصریح کرد: برنامه‌ریزی راهبردی از درون بخش‌های تخصصی سازمان تولید می‌شود در همین زمینه بخش مطالعات و برنامه‌ریزی صندوق تقویت خواهد شد. 

بیات در این نشست که با حضور مهندس رحمتی رئیس پیشین هیات‌رئیسه برگزار شد، افزود: از تلاش‌های آقای مهندس رحمتی قدردانی می‌کنیم او فردی خدمت‌گذار به کشور و نظام است و سابقه همکاری اینجانب با آقای رحمتی به سال‌های گذشته باز می‌گردد و از کوشش‌های ایشان قدردانی می‌کنم.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =