ازدحام

خدمات حضوری نمایندگی‌های صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت در شهرهای قرمز از روز سه‌شنبه صرفا برای موارد ضروری مانند پذیرش اسناد و مدارک بستری و داروهای شیمی‌درمانی و بیماران خاص" انجام می‌شود.

خدمات حضوری نمایندگی‌های صندوق در شهرهای قرمز از فردا سه شنبه صرفا برای موارد ضروری مانند " دریافت اسناد و مدارک بستری و داروهای شیمی درمانی و بیماران خاص " ارائه می‌شود.

سایر خدمات از روز سه شنبه مورخ دوازدهم مردادماه تا رفع وضعیت قرمز به شکل غیرحضوری ارائه خواهد شد.  بنابراین، ارسال سایر نسخ درمان سرپایی از طریق اپلیکیشن آسان و تقاضای وام‌ها نیز از طریق سامانه سما انجام می شود لذا تا اطلاع بعدی نسخ درمان سرپایی به شکل "  حضوری " پذیرش نمی شود.  

با توجه به شدت گرفتن بیماری کرونا و قرار گرفتن بسیاری از شهرها در وضعیت قرمز و افزایش روزانه تعداد فوت شدگان ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا، اعمال تدابیر فوق برای حفظ سلامتی بازنشستگان و خانواده محترم آنها و کارکنان نمایندگی‌ها اجتناب ناپذیر است.

استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از رفت و آمدهای غیرضروری و قرار نگرفتن در مکان‌های دارای ازدحام برای همه افراد جامعه و کسانی که واکسن نیز تزریق کرده‌اند همچنان ضروری است.

موارد پیشنهادی دیگر برای این ایام :

۱ . در صورت اتمام برگ های دفترچه درمانی یا منقضی شدن تاریخ اعتبار آن، از برگ نسخه آزاد پزشکان استفاده کنید. این مسئله مشکلی را برای بازپرداخت هزینه ها ایجاد نمی‌کند.

۲ . تاریخ نسخه‌های نوشته شده که در اختیار بازنشستگان است تا پایان سال ۱۴۰۰ برای ارائه به صندوق و دریافت هزینه اعتبار دارد. بنابراین در زمان فعلی که در پیک بیماری کرونا قرار گرفته ایم به نمایندگی ها مراجعه نفرمایید.

۳. برای دریافت لینک دانلود و آموزش اپلیکیشن آسان عدد ۱۷ را به شماره ۱۰۰۰۹۰۷ پیامک کنید. 

برچسب‌ها

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =