کد خبر: 7010
سرویس: درمان
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
پزشک/ سلامتی/ بیمارستان/ نسخه / درمان

 در صورت اتمام برگ‌های دفترچه‌ی درمانی یا منقضی‌شدن تاریخ اعتبار آن، از برگ نسخه‌ی آزاد پزشکان استفاده کنید. 

توصیه‌های تکمیلی برای کاهش رفت و آمد:

۱.    در صورت اتمام برگ‌های دفترچه‌ی درمانی یا منقضی‌شدن تاریخ اعتبار آن، از برگ نسخه‌ی آزاد پزشکان استفاده کنید. با این روش، مشکلی برای بازپرداخت هزینه‌ها ایجاد نخواهد شد.
۲.    تاریخ نسخه‌هایی که در اختیار بازنشستگان است، تا پایان سال ۱۴۰۰ برای ارائه به صندوق و دریافت هزینه، اعتبار دارد. بنابراین، در شرایط فعلی که در پیک بیماری کووید-۱۹ قرار داریم، به نمایندگی‌ها مراجعه نفرمایید.
۳.    با هدف حفظ هر چه بیشتر سلامتی شما عزیزان، توصیه می‌شود که برای استفاده از خدمات تشخیصی و درمانی، به یکی از ‌هزار و پنجاه مرکز طرف قرارداد با صندوق، مراجعه نمایید. (برای اطلاع از فهرست مراکز درمانی طرف قرارداد، اینجا کلیک کنید.) در صورت مراجعه به این مراکز، نیازی به دریافت گواهی هزینه ویزیت و متعاقباً حضور در نمایندگی‌های صندوق هم نخواهد بود؛ چرا که بازنشستگان محترم صنعت نفت و افراد تحت تکفل آنها در مراکز درمانی طرف قرارداد، هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد. حتی ۱۰% فرانشیز بستری نیز از مستمری و مقرری، به شکل اقساط کسر می‌شود.
۴.    خدماتی مانند «بیمه خودرو» نیز کماکان از طریق سامانه‌ی سما و به شکل غیرحضوری ارائه می‌شود.
۵.    برای دانلود اپلیکیشن درمان و دریافت آموزش استفاده از آن، اینجا کلیک کنید.

یادآوری مهم. در صورت مراجعه به مراکز درمانی که طرف قرارداد با صندوق نیستند، لطفاً از پزشک مربوطه بخواهید که مبلغ پرداختی ویزیت را در سرنسخه، درج و گواهی نماید تا امکان بازپرداخت وجه آن، وجود داشته باشد؛ چرا که از تاریخ  ۱۵ اردیبهشت ماه، ذکر مبلغ ویزیت در سایر اوراق و اسناد درمانی مانند نسخه دارویی و برگ آزمایش پذیرفته نخواهد شد. 

برچسب‌ها

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =