کد خبر: 6797
سرویس: درمان
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
بازنشستگان/نمایندگی/ماسک

بازنشستگان صنعت نفت ساکن استان خوزستان، به دلیل وضعیت قرمز این استان در شیوع ویروس کرونا، از مراجعه‌ی غیرضروری به نمایندگی‌های صندوق‌ها، اکیداً خودداری نمایند.

صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور (اوایل اسفند ۹۸)، با هدف حفظ سلامتی مراجعه‌کنندگان به نمایندگی‌های صندوق، تدابیری را به کار گرفته است و اکنون نیز با اوج‌گیری مجدد میزان ابتلا به ویروس کرونا در برخی از شهرها، از جمله در استان خوزستان، به بازنشستگان صنعت نفت، توصیه‌ی جدی دارد که از رفت و آمدهای غیرضروری پرهیز کرده و صرفاً برای امور بسیار ضروری به نمایندگی‌های صندوق مراجعه نمایند. در این راستا، به منظور تسهیل شرایط، اعلام می‌شود که تاریخ نسخه‌ها منقضی نخواهد شد. کسانی که برگ دفترچه‌ی درمانی‌شان تمام شده یا تاریخ اعتبار دفترچه‌ی آنان به پایان رسیده است، از برگ نسخه‌های آزاد پزشکان که دارای مهر پزشک و نام بیمار باشد، استفاده کنند و بعد از عادی‌شدن شرایط، نسخ را به نمایندگی تحویل دهند. در این زمینه، مشکلی برای بازپرداخت هزینه، وجود نخواهد داشت.

«سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفته است که به دلیل کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم، هفت شهر استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته‌اند. ادامه‌ی روند کاهشی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بسیار خطرناک است و کشور را به سمت خیز جدید این بیماری می‌برد؛ این معضل، با توجه به مشاهده‌ی مواردی از ابتلا به ویروس کرونای جهش‌یافته در کشور و نیز ترددهای آخر سال، بسیار نگران‌کننده است».

در این شرایط، «ماندن در خانه»، «استفاده از ماسک در هنگام خروج ضروری از خانه»، «رعایت فاصله‌ی اجتماعی» و «عدم حضور در محل‌های پرازدحام» برای همه‌ی افراد جامعه، به خصوص افرادی که در سن بازنشستگی هستند، بسیار حائز اهمیت است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • ابراهیم اکبرپور IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    0 0
    فعلا برای اظهار نظر زود است

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =