کد خبر: 6157
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
بازنشستگان/سایت

معاون امور مالی، بودجه و تامین منابع صندوق‌ها گفت: مهلت بهره‌مندی از شارژ جیب اعتباری ورزش تا پایان امسال (۹۹) تمدید شد.

زهرا امیر فتاحی، معاون بودجه، امور مالی و تامین منابع صندوق ها گفت: طبق گزارش امروز شنبه (۱۵شهریورماه) امور ورزش، در تعدادی از مراکز ورزشی طرف قرارداد که در استان های غیر قرمز قرار دارند و با رعایت پروتکل ها فعال هستند تراکنش جیب ورزش ثبت شده است لذا با توجه به میزان استفاده در چند روز گذشته، فرصت نهایی بهره مندی از اعتبار باقیمانده جیب ورزش کارت رفاهی تا پایان امسال تمدید شد. 
 

وی تصریح کرد: تسهیلات مذکور از ابتدا، اعتباری تخصیص داده شد بود و به همین دلیل در جیب اعتباری کارت فعال می شد. از این رو، چنانچه فردی از مراکز ورزشی طرف قرارداد استفاده نماید، صندوق ها هزینه آن را پرداخت می کند در حقیقت یک فرصت و امکان ورزشی برای توسعه ورزش هست که به طور طبیعی علاقه مندان از آن بهره مند میشوند. بنابراین، اصطلاح شارژ باقیمانده به معنای انباشت پول یا منابع قابل پرداخت نیست که در صورت عدم استفاده به فرد ارائه شود. به همین دلیل کارت دارای ۲ جیب اعتباری (ورزش) و خرید (نقدی) است. 
 

معاون امور مالی و بودجه گفت: فرصت تعیین شده برای بهره مندی حداکثری از شارژ جیب اعتباری به این دلیل است که از ابتدای سال مالی ۹۹ سرانه ورزش و گردشگری نقدی به جیب خرید کارت واریز شده است. 
 

وی افزود: یکم همین ماه ۶۹۰ هزار تومان به جیب نقدی واریز شد و تا آخر ماه نیز ۲۳۰ هزار تومان سرانه نقدی ورزش مربوط به ماه شهریور در جیب نقدی کارت واریز می شود . 
 

معاون امور مالی و بودجه همچنین در تاکید بر لزوم نگهداری از کارت رفاهی یادآوری کرد که پرداخت های معیشت و سرانه نقدی ورزش کماکان به این کارت صورت می گیرد، لذا دارنده گان کارت در نگهداری آن کوشا باشند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • رضا گائینی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    3 6
    با سلام وسپاس از تمامی شما مسئولین خوب ودلسوز به امور رفاهی بازنشستگان صنعت نفت ایران . امیدوارم همیشه سلامت وشاد باشید..

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =