مهندس رحمتی

رئیس هیات رئیسه در پیامی با گرامی داشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان نوشت: بخش بزرگی از افتخارات کشور عزیزمان و صنعت نفت، مرهون دانش بزرگانی است که با همراهی خانواده، کشور و صنعت را به قله‌های افتخار رسانده‌اند.

متن پیام محمد مهدی رحمتی به شرح زیر است: 

25ذی‌الحجه در تقویم کشورمان با توجه به نزول آیه مبارکه هَلْ أَتَی، روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است. همراه شدن تکریم بازنشستگان در کنار روز خانواده نشان از اهمیت جایگاه پیشکسوتان در خانواده دارد. 

توجه و تلاش در رفع نیازهای شما، نشاط و سرزندگی را به خانواده هدیه می‌دهد. تکریم پیشکسوتان و توجه به جایگاه مقدس خانواده، از اصول اخلاق اسلامی و ایرانی است. 

بخش بزرگی از افتخارات کشور عزیزمان و صنعت نفت، مرهون دانش بزرگانی است که با همراهی خانواده، کشور و صنعت را به قله‌های افتخار رسانده‌اند. بازنشستگانی که به همراه دانش، کوله باری از علم و تجربه را در اختیار جامعه قرار می دهند و اکنون در مقاومت و دستاوردهای کشور و صنعت نفت سهیم هستند.

ضمن تبریک این روز، برای بازنشستگان ارجمند، بازماندگان گرامی و خانواده های محترم صنعت نفت آرزوی سلامتی و بهروزی به همراه  توفیق روزافزون، از خداوند مسألت می‌نمایم. 


 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • عبدالرضا مظفری وانانی 615127 IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    9 2
    با سلام و احترام و تشکر از ابراز محبت جناب رحمتی بزگوار
  • ابراهیم میناوند IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    4 4
    باعرض وسلام وادب احترام به شماوهمکاران محترم صندقهای بازنشتگی صنعت نفت خسته نباشیدعرض مینمایم وازخداوندمتعال توفق روزافزون برای شماعزیزان طلب مینمایم واین روزعزیزرامن هم به شماهمکاران تبریک عرض مینمایم ممنون ازاینکه مابازنشتگان را خوشحال میکنید

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =