• کد خبر: 5065

معرفی کتاب «استراتژی در مدیریت بازار »

کتاب «استراتژی در مدیریت بازار» توسط همکار فرهیخته بازنشسته عبدالرضا رضایی نژاد ترجمه و از سوی انتشارات سازمان فرهنگی فرا منتشر شده است.

 استراتژی در مدیریت بازار نوشته جک تراوت، کتابی است که خواننده را با زیر و بم چگونگی دستیابی به یک استراتژی درست و خوب آشنا می سازد.

تراوت، کتابهای پرفروش متعددی در زمینه بازاریابی نگاشته است. در این کتاب نویسنده مدیران را به ساده نویسی و ساده گویی در کسب  وکار تشویق میکند.

دست اندرکاران دنیای کسب و کار، زبان پیچیده و واژه های دور از ذهن بکار میبرند تا هوشمندی و خبرگی خود را به رخ دیگران بکشند، ولی باید بدانند که در دنیای کسب و کار، زبان پیچیده سردرگمی می آورد.

نویسنده در این کتاب مدیران را به ساده‌نویسی و ساده‌گویی در کسب و کار تشویق می‌کند. وی بر این باور است که دست‌اندرکاران دنیای کسب و کار، زبان پیچیده و واژه‌های دور از ذهن به کار می‌برند تا هوشمندی و خبرگی خود را به رخ دیگران بکشند، ولی باید بدانند که در دنیای کسب و کار، زبان پیچیده سردرگمی می‌آورد.