کد خبر: 9557
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
آئین گرمیداشت ایام فجر، اعیاد شعبان و تجلیل از بازنشستگان

رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: تجلیل از بازنشستگانی که در دوران اشتغال در صندوق‌ها به سایر بازنشستگان به ارائه خدمات می‌پرداختند بسیار ارزشمند و ستودنی است.

عباس حاجی‌صادق، روز دوشنبه (۲۳ بهمن‌ماه) در «آئین پاسداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعیاد شعبان و نکوداشت بازنشستگان سال» با تبریک و گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، اعیاد فرخنده شعبان و با بیان این که فرصت یافتن برای خدمت به جامعه معزز بازنشستگان توفیق است، افزود: به نوبه خود از همه همکارانی که در یک سال گذشته از مجموعه صندوق‌ها به درجه بازنشستگی نائل شده‌اند قدردانی مجدد و تبریک و خداقوت عرض می‌کنم و برای آنها بهترین لحظات پیشرو در کنار خانواده و دوستانشان را آرزومندم.

 وی با ابراز خرسندی برای دیدار مجدد همکاران بازنشسته در این آئین افزود: خانواده این عزیزان که برخی از آنها امروز در جمع ما حاضر هستند نیز شایسته قدردانی و تکریم هستند؛ ازاین‌رو برای خانواده محترم همکاران بازنشسته نیز بهترین روزها و سال‌های زندگی را خواهانم.

 رئیس صندوق‌ها گفت: یکی از ویژگی‌های بازنشستگان حاضر در این برنامه این است که این عزیزان همه‌سال‌های خدمت و یا بخشی از آن را خدمتگزار همکاران بازنشسته بوده‌اند و این ویژگی خاصی از خدمت در ستاد صندوق‌ها، مناطق آن و زائرسراست.

 حاجی‌صادق افزود: فرصت و شان خدمتگزاری به بازنشستگان و شاغلان به سبب جایگاه این عزیزان، ارزشی والا، توفیق و نعمت است.

 در این آئین که هر سال هم‌زمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در صندوق‌ها برگزار می‌شود از همکاران بازنشسته که یک‌ساله گذشته در صندوق‌ها به این دروان نائل شده‌اند با حضور رئیس صندوق‌ها، معاونان، رؤسا و کارکنان با اهدا لوح تجلیل شد.

تجلیل از بازنشستگانی که در دوران اشتغال خدمتگزار بازنشستگان بودند

ادامه تصاویر 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =