بیات

اعتبار، قدمت و موفقیت این مجموعه، برگ زرینی در اقتصاد غیردولتی و مردمی است؛ مؤسسه‌ای که اندوخته‌های خویش را در مسیر آبادانی کشور اما با اولویت سودآوری برای ذینفعانش بکار گرفته است. امروز صندوق بازنشستگی صنعت نفت صاحب اعتبار، نام و نشان مستقل است.

متن پیام عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها به مناسبت ۱۱ دی‌ماه سالروز تاسیس صندوق‌ها به شرح زیر است:

« مفتخر هستم ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، این روز را به همه همکاران ارجمند شاغل، بازنشستگان و خانواده محترم آن‌ها تبریک بگویم.

به‌طور عمده تحولات سال گذشتۀ صندوق‌ها معطوف به تقویت زیرساخت‌های این مؤسسه مستقل غیردولتی بود که به لطف خداوند متعال، آمار و ارقام مؤید موفقیت صندوق در این زمینه است. قوام و دوام فعالیت‌های صندوق‌ها مستلزم پویایی این بخش است و براساس گزارش‌های فنی تصریح می‌شود برنامه‌های اصلاحی و توسعه‌ای بسیار مطلوبی در صندوق‌ها و شرکت‌های آن طرح‌ریزی شده است.

از سوی دیگر مقوله استقلال صندوق‌ها و غیردولتی بودن آن نیز مورد توجه برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران قرار گرفت؛ زیرا حفظ استقلال این بنگاه اقتصادی طبق ضوابط و مقررات، یکی از اصول ماندگاری، پایداری و صیانتی از صندوق‌هاست. خوشبختانه درزمینۀ یادشده نیز مواضع لازم به هنگام اتخاذ گردید. در مجموع، اقدامات زیرساختی و صیانتی سبب حفظ، تقویت، پیشرفت و پایداری صندوق‌ها و رشد خدمات‌رسانی در شأن بازنشستگان و خانواده محترم آن‌ها شد.

اعتبار، قدمت و موفقیت این مجموعه، برگ زرینی در اقتصاد غیردولتی و مردمی است؛ مؤسسه‌ای که اندوخته‌های خویش را در مسیر آبادانی کشور اما با اولویت سودآوری برای ذینفعانش بکار گرفته است. امروز صندوق بازنشستگی صنعت نفت صاحب اعتبار، نام و نشان مستقل است. در طی این مسیر به‌خصوص در دو سال گذشته تفضلات الهی، تدابیر و حمایت‌های همه‌جانبه و همیاری وزیر محترم و پرتلاش و جهادی نفت و اعضای هیئت‌امنا و هیئت‌رئیسه صندوق‌ها، و تلاش شبانه‌روزی همه مدیران و همکاران در سراسر مجموعه صندوق‌ها و گروه اقتصادی صندوق‌ها در پیشبرد محورهای پیش‌گفته ستودنی و ارزشمند بود.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =