بیات/نوشتن

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیامی به مناسبت هفته بسیج نوشت: شالوده این نهاد مقدس بر مبنی ارزش‌های انسانی و خدمات‌رسانی ایثارگرانه پایه‌گذاری شده است.

متن پیام دکتر عبدالحسین بیات به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

 درود خداوند سبحان بر روح پرفتوح امام خمینی (ره) و با دعا و آرزوی سلامتی و طول عمر همراه باعزت و تندرستی مستدام برای مقام معظم رهبری و درود و رحمت بر روح پاک و آسمانی شهدای گران‌قدر به‌خصوص شهید عزیز و سرافراز سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی رحمه‌الله علیه.

 حوادث و رویدادهای سیاسی، منطقه‌ای و جهانی به‌گونه‌ای رقم می‌خورد که در هر دوران دلایل تازه برای اهمیت و لزوم وجود تفکر بسیجی را آشکار می‌کند. رویداد غزه به‌گونه‌ای نو اهمیت تفکر بسیجی، مقاومت و ایستادگی را به همگان یادآوری کرد.

 تفکر والا و ناب بسیجی، خاص یک گروه، جماعت، مذهب و کشور نیست؛ شالوده بسیج، انسانیت، شرافت، نوع‌دوستی، خدمت و یاری به انسان‌های مظلوم و از همه مهم‌تر آزادگی است. ارزش‌هایی که فطرت انسان‌ها، همواره خواهان و در جستجوی آن است.

 بسیج در ایران سرافراز در دوره‌ای منطق دفاع و حضور در میدان‌های نبرد دفاع مقدس را برگزید و اکنون راه و روش مقاومت و خدمات‌رسانی در عرصه‌های مختلف را پیشه کرده است.

 سازندگی، توسعه و پیشرفت روی دیگر تفکر بسیج است. چرا که شالوده این نهاد مقدس بر مبنی ارزش‌های انسانی و خدمات‌رسانی ایثارگرانه پایه‌گذاری شده است؛ عناصری که میهن برومند ایران در این دوران به آن نیازمند است امید است همه با هم با کار شبانه‌روزی، به‌کارگیری فناوری‌های نو و دانش و علم، مسیر پیشرفت کشور را شتاب داده و اهداف برنامه‌های توسعه‌ای و آبادانی کشور عزیزمان را محقق کنیم. به‌یقین ایجاد رشد و رفاه برای آحاد مردم عزیز و بزرگوار ایران سرافراز یکی از اندیشه‌های ناب بسیجیان سرافراز است. بسیجی فارغ از گرایش‌های سیاسی و گروهی، دایه دار خدمت به اندیشه‌های ناب انسانی و الهی است.

 اینجانب فرارسیدن هفته بسیج را به عموم بسیجیان سلحشور و مجاهد سراسر جهان، بسیجیان انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی، ملت بزرگ ایران و به‌خصوص همکاران شاغل در صنعت نفت و گروه اقتصادی صندوق‌ها و بازنشستگان گرامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برای همه بسیجیان جان‌برکف، تندرستی، پایداری، سلامتی و توفیق خدمات‌رسانی بیشتر به انقلاب اسلامی، کشور و مردم عزیزمان را از خداوند منان طلب می‌نمایم.

پاینده و پیروز باشید.»

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =