شورای عالی برنامه‌ریزی و کنترل تولید

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با تسلیت حادثه تلخ بیمارستان المعمدانی به همه انسان‌های آزاده، در پیامی نوشت: حماقت و اضمحلال رژیم صهیونیستی تا حدی است که برای خروج از بن‌بست‌های نظامی و امنیتی و ماهیتی خود چاره کار را در ایجاد رعب و وحشت می‌بیند و جنایت بیمارستان المعمدانی را مرتکب شده است.

در متن پیام دکتر عبدالحسین بیات آمده است:

 «بار دیگر جنایت ددمنشانه رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی، در صحنه جهانی اثبات کرد موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در به رسمیت نشناختن این رژیم جعلی، واقعیتی مبتنی بر ارزش‌های انسانی و الهی است.

 حماقت و اضمحلال این رژیم تا حدی است که برای خروج از بن‌بست‌های نظامی و امنیتی و ماهیتی خود چاره کار را در ایجاد رعب و وحشت می‌بیند و جنایت بیمارستان المعمدانی را مرتکب می‌شود. این جنایت و جنایت‌های مشابه که بارها در تاریخ موجودیت این رژیم موقت و حامیانش تکرار شده است یادآور فرمایش امام خامنه‌ای مدظله‌العالی است که فرموده‌اند «وقتی شما (رژیم صهیونیستی) درنده‌خویی و وحشی‌گری را از حد می‌گذرانید، باید منتظر «طوفان» باشید.»

 این‌جانب با تسلیت حادثه بیمارستان المعمدانی به همه انسان‌های آزاده، به‌عنوان یکی از خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برای ملت شجاع و متوکل فلسطین به‌خصوص مجاهدان حماس و حزب‌الله و محور مقاومت ظفرمندی و پیروزی از خداوند قادر و منان مسئلت می‌نمایم.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =