بیات

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در دهمین نشست شورای‌عالی خدمات گفت: در دو سال گذشته، ضمن فعال‌سازی و شتاب‌بخشی به پانزده پروژه سرمایه‌گذاری و خرید سهم هلدینگ خلیج‌فارس، گروه اقتصادی صندوق‌ها موفق شد جریان تأمین نقدینگی مستمری‌ها را هم مدیریت نماید.

عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در این نشست، گفت: رویکردهای اصلی دو سال گذشته باهدف الگوسازی، معطوف به ایجاد تحول بود. تحول در ارائه «خدمات درمان» که رکن اصلی خدمات ضروری است، همچنین «دسترسی آسان به خدمات» با روزآمدکردن خدمات، طراحی خدمات نوین، استفاده از روش‌های جدید و آسان باهدف تقویت رضایت‌مندی نسبی و ایجاد زمینه مثبت برای شاغلان از اهداف اصلی رویکردها در این دو سال بود.

وی ادامه داد: تقویت منابع پایدار در گروه اقتصادی صندوق‌ها نهادینه شده است به‌گونه‌ای که می‌توان با اطمینان بیان کرد دیگر منابع راکدی در این گروه وجود ندارد و همه آن‌ها در مسیر مولدسازی قرار گرفته‌اند. ازاین‌رو، در دو سال گذشته، بیش از پانزده پروژه در دست اجرا مورد اهتمام بخش‌های سرمایه‌گذاری و توسعه قرار گرفت و خوشبختانه با شتاب‌بخشی محسوس در پروژه‌ها که همۀ آن‌ها ملی و در مقیاس بزرگ تعریف شده‌اند موفق شدیم جریان تأمین نقدینگی تأمین مستمری‌ها را هم مدیریت کنیم.

 بیات افزود: اهمیت مدیریت تأمین مستمری‌ها هم‌زمان با توسعه پروژه‌ها در این است که هیچ‌گاه روند توسعه پروژه‌ها در گروه صندوق‌ها به این میزان نبوده است. ازاین‌رو صندوق موفق شد در این دو سال بدون کوچک‌ترین خلل، تعهدات پرداختی به جامعه ذی‌نفعان، پروژه‌ها را پیش ببرد. یکی از روش‌های تأمین منابع افزایش بهره‌وری بوده است.

 وی با اشاره به گزارش معاونت‌ها در خصوص توسعه خدمات از جمله روند بهبود خدمات درمانی، توسعه خدمات کارت‌های رفاهی و راه‌اندازی المپیادهای ورزشی افزود: بهبود معیشت جز رویکردها و اهداف انقلاب و نظام است و در صندوق‌ها نیز با اتکا به توان گروه، طبق مقررات بیمه‌ای حاکم بر آن، فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام شد.

برای مشاهده تصاویر این نشست اینجا کلیک کنید. 

برای مشاهده داده نما بخش خدمات اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده داده نما بخش سرمایه گذاری اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =