اوجی وزیر نفت

وزیر نفت در پیامی روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به خانواده بزرگ صنعت نفت تبریک گفت.

متن پیام جواد اوجی، وزیر نفت به شرح زیر است:

«۲۵ ماه ذی­ الحجه در تقویم رسمی کشورمان که امسال مصادف با روز ۲۳ تیرماه است، با توجه به نزول آیه مبارکه «هَلْ أَتَی...»، روز خانواده و تکریم بازنشستگان نام‌گذاری شده است.

خانواده در همه جوامع و ادیان الهی مورد توجه است، خانواده در دین اسلام، اهمیت و ارزش بالایی دارد و نقش اصلی در تربیت و پرورش در دین مبین اسلام بر عهده خانواده است.

خانواده و کارکردهای صحیح آن در شکل­‌گیری، ساخت، قوام و شکوفایی جامعه در همه ابعاد، جایگاه بنیادینی دارد. نهاد خانواده خشت بنای جامعه است، زیرا مهد پرورش افراد خلاق، نوآور، پویا و اندیشه‌ورز به‌عنوان کارآفرینان و سرمایه‌­های انسانی است.

تحولات بزرگ در زمینه صنعت، تولید و خدمات اجتماعی و فرهنگی ریشه در خانواده دارد. خانواده خاستگاه اصلی اندیشه، رشد، توسعه و پیشرفت جامعه، تکوین شخصیت افراد است. از این‌ رو نام‌گذاری یک روز مشخص در تقویم رسمی کشور مؤید جایگاه خاص فرهنگی و اجتماعی این نهاد مقدس است.

یکی از ارکان هر خانواده، پیشکسوتان این نهاد مهم اجتماعی است. خوشبختانه در خانواده بزرگ صنعت نفت، خدمتگزار حدود یک‌صد هزار نفر از بازنشستگان گرامی و خانواده محترم آنان در کنار شاغلان محترم هستیم. جامعه‌ای ارزشمند و ستودنی، در رویکرد نوین صنعت نفت در دولت سیزدهم کوشش شده است در حد مقدورات هر آنچه در حوزه خدمات‌رسانی برای شاغلان پیش‌بینی شده، متناسب با مقررات نظام بیمه‌ای برای بازنشستگان ارجمند نیز انجام پذیرد.

به فضل خداوند، خدمات‌­رسانی به این قشر محترم به نسبت سال­‌های گذشته، بر اساس ضوابط و مقررات بهبود یافته است و امیدواریم این روند پرشتاب ادامه یابد.

مفتخر هستم روز خانواده و بازنشستگان را به خانواده بزرگ صنعت نفت که متشکل از شاغلان و بازنشستگان گران‌قدر و خانواده محترم آنهاست تبریک عرض کنم و این روز شایسته و مزین به دو مقوله خانواده و بازنشستگان را گرامی بدارم.

برای بازنشستگان و شاغلان ارجمند، بازماندگان گرامی و خانواده‌­های محترم صنعت نفت در اقصی نقاط کشور، سلامتی و بهروزی به همراه توفیق روزافزون، از خداوند مسئلت دارم.»

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • فریدون برکشلی AT ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    0 0
    با سلام، پیام تبریک آقای وزیر خیلی خوب و دلگرم کننده است. من به سهم خودم متشکرم

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =