کد خبر: 9298
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
ساختمان صندوق

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیامی به مناسبت روز حراست با تبریک این روز گفت: در رویکردی تازه که برگرفته از نظام حکمرانی اقتصادی نوین است، کیفیت، جایگاه و مأموریت‌های مجموعهٔ حراست در صندوق‌ها ارتقا مطلوبی یافته است.

در متن پیام، عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به مناسبت روز حراست آمده است:
 

«یکی از ارکان پیشگیری، مبارزه با فساد و صیانت و حفاظت از منابع و دارایی‌ها اعم از مادی و سرمایه انسانی و همچنین دستاوردهای سازمان، مجموعه حراست در گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت است.

 فعالیت‌های تخصصی حراست در لایه‌های مختلف صندوق‌ها و شرکت‌های مرتبط با آن سبب افزایش ضریب اطمینان مدیران، کارکنان و به دنبال آن رشد کارایی است. ازاین‌رو، نقش این مجموعه ارزشمند برای سازمان صندوق‌ها حیاتی و ضروری است.

 سبب خرسندی است که هم‌زمان با روز حراست تصریح نمایم در رویکردی تازه که برگرفته از نظام حکمرانی اقتصادی نوین است، کیفیت، جایگاه و مأموریت‌های این مجموعه در صندوق‌ها ارتقا مطلوبی یافته است.

فعالیت‌های این مجموعه، مداوم، شبانه‌روزی و سخت است. ازاین‌رو، روز ۲۲ تیرماه فرصت مغتنمی است که از خدمات و خدمتگزاری همکاران ارجمند شاغل در این بخش قدردانی کنیم و خداقوت عرض شود.

 برای دست‌اندرکاران این نهاد ارزشمند در گروه اقتصادی صندوق‌ها، موفقیت، سربلندی و پایداری خواهانم. امیدوارم به فضل الهی در مأموریت‌های کنونی و پیشرو باتکیه‌بر ظرفیت منابع انسانی مؤمن، انقلابی و متخصص و فناوری‌های نوین موفق باشند. به امید خداوند متعال.»

برچسب‌ها

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =