کد خبر: 9232
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
حاجی صادق

رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: نکات بیان شده در نشست مشترک با کانون‌ها به طور کلی به ۲ بخش کارفرمایی و صندوق‌ها معطوف است. از این رو نکات مربوط به صندوق‌ها و حوزه کارفرمایی را پیگیری خواهیم کرد اما زمان و روش‌های این پیگیری‌ها به دلیل ماهیت آنها متفاوت است.

عباس حاجی‌صادق در پایان برگزاری نشست کانون‌های بازنشستگی صنعت نفت در مشهد مقدس گفت: این دوره سومین نشست سراسری در کمتر از ۲ سال با روسای کانون‌هاست که صندوق‌ها در بالاترین سطح در آن مشارکت کرده است.

وی با قدردانی از معاونت بازنشستگی و رفاه افزود: دیدارهای منطقه‌ای و سراسری سبب می‌شود تا ارزیابی میدانی بهتری از وضعیت خدمات‌رسانی داشته باشیم در این نشست نیز روسای کانون‌ها دیدگاه‌های متنوعی را بیان کردند. بنابراین، مانند نشست‌های گذشته موارد مطرح شده در دستور کار همکاران اجرایی برای بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

حاجی‌صادق گفت: تلاش همکاران در بخش درمان و مالی خصوصاً در چند ماه گذشته باعث کوتاه شدن زمان بازپرداخت هزینه‌های درمان شده که همکاران بازنشسته این تغییرات را مشاهده می‌کنند.

رئیس صندوق‌ها افزود: در این نشست مقوله‌های مهمی از جمله ورزش، گردشگری، درمان و معیشت مطرح شد و از سوی مدیران مرتبط در نشست برای هرکدام از حوزه‌ها توضیحاتی ارائه شد که به دلیل اهمیت موارد بیان شده این موضوعات در دستور کار شورای عالی خدمات صندوق‌ها در دست تبیین است تا در جلسات بعدی تصمیمات لازم اخذ و براساس نظرات کارشناسی به مورد اجرا گذاشته شود.

حاجی‌صادق با بیان این که تقریبا تکلیف معطلی در حوزه اجرایی نداریم، گفت: بسیاری از مواردی که در نشست پیشین مطرح شد با همفکری کانون‌ها و همکاران صندوق، اجرایی و یا در دست اجراست. از این رو امیدوارم این روند ادامه یابد. به طور کلی نشست بیست و دوم، نشست سازنده‌ی بود.

بیست‌ودومین گردهمایی روسای کانون‌های بازنشستگی صنعت نفت، سوم و چهارم خردادماه در مشهد مقدس برگزار شد. در بخشی از این گردهمایی مدیران ارشد صندوق‌ها نیز حضور داشتند. 

برای مشاهده تصاویر اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =