کد خبر: 9126
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
نمایندگی صندوق ها / تهران

ساعت شروع به کار ستاد صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در تهران ۸ صبح و ساعت خاتمه کار ۱۶ است. ساعت شروع به کار نمایندگی‌ها ۷ صبح و ساعت خاتمه کار ۱۵ است.

متن پیام معاونت منابع انسانی و پشتیبانی صندوق‌ها به شرح زیر است:

«ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات همکاران محترم در ماه مبارک رمضان و با تبریک سال نو، به اطلاع همکاران گرامی می‌رساند با توجه به ماهیت کاری صندوق برای ارائه خدمات به بازنشستگان محترم و استثنا نمودن سازمان‌ها و واحدهای عملیاتی و خدمت‌رسان در بخشنامه ابلاغی هیئت محترم دولت از طرح شناور ساعت کار، بدینوسیله ساعت کاری صندوق در سال ۱۴۰۲ به شرح زیر اعلام می شود: ساعت شروع به کار در ستاد صندوق در تهران (۸) صبح و ساعت خاتمه کار (۱۶) است و ساعت شروع به کار در مناطق و دفاتر نمایندگی (۷) صبح و ساعت خاتمه کار (۱۵) است.

 چنانچه در طول سال و بنا به شرایط اقلیمی و مقتضیات منطقه‌ای، ساعات دیگری توسط استانداری‌ها به عنوان زمان فعالیت اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان‌ها تعیین و ابلاغ شود، ساعت کاری مناطق و دفاتر نمایندگی تابع بخشنامه استانداری‌ها، خواهد بود.

ساعت شروع به کار در روزهای بعد از شب‌های پرفیض قدر، (۹) صبح است.

به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی؛ از پانزدهم خردادماه تا پانزدهم شهریورماه، ساعت شروع به کار (۶) صبح و ساعت خاتمه کار (۱۳) است. بدیهی است مدیران و مسئولان واحدها موظفند باقیمانده ساعات کاری را بصورت دور کاری تعریف نمایند.»

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =