حاجی صادق

رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیامی با تبریک ایام با اشاره به سرفصل خدمات‌رسانی صندوق‌ها در سال ۱۴۰۱ گفت: تمرکز بر استمرار روند کاهش مدت زمان بازپرداخت هزینه‌ها و افزایش تعداد مراکز طرف قرارداد از برنامه‌های خدمات‌رسانی، صندوق‌ها در بخش درمان خواهد بود.

 متن پیام عباس حاجی‌صادق رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، به شرح زیر است:

«بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

فرارسیدن ایام نوروز، ماه مبارک رمضان و سالروز ملی شدن صنعت نفت را به پیشکسوتان گرامی صنعت نفت و شاغلان محترم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای همه عزیزان از خداوند قادر متعال، سعادتمندی، بهروزی، سلامتی و شادکامی مسئلت می‌کنم. به لطف الهی در سال ۱۴۰۱، فعالیت‌های خدمات‌رسانی صندوق‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف استمرار یافت. در این سال تعدیل مبلغ مستمری و مقرری، وفق مقررات و قوانین جاری انجام شد؛ مبالغ سرانه خدمات و وام‌ها بهبود یافت، پرداخت‌های مناسبتی، ایثارگری و مددکاری انجام شد.

خدمات‌رسانی درمان در سال ۱۴۰۱، با تمرکز بر کاهش مدت زمان بازپرداخت هزینه‌ها و افزایش تعداد مراکز طرف قرارداد صورت پذیرفت که بر اساس آمار و ارقام گام‌های مطلوبی برداشته شده است. ضمناً استفاده فرزندان ذکور بالای ۲۲ سال از تسهیلات سازمان بهداشت و درمان اجرایی شد و ظرفیت‌های استانی در سفرهای مختلف برای تقویت خدمات‌رسانی حوزه درمان بگارگیری شد. به امید خدا، این روند در سال ۱۴۰۲ نیر استمرار خواهد یافت. 

 دیدار چهره به چهره با پیشکسوتان ارجمند صنعت نفت در اقصی‌نقاط کشور یکی از موارد بااهمیت و مبارک این سال بود که به لطف و توفیق خداوند، این برنامه‌ها نیز انجام شد. مسائل و دیدگاه عزیزان بازنشسته در این بازدیدها دریافت شد و در فرایندها و رویه‌ها و برنامه‌ریزی‌های پیشرو در حد مقدورات مقرراتی، قانونی و بیمه‌ای، مطمح نظر خواهد بود.

 برنامه‌ریزی مدون برای توسعه خدمات حوزه رفاهی و ورزشی برای سال پیش‌رو نیز مدنظر است. شایسته است از همکاری کارکنان و مدیران خدوم و همیاری همه پیشکسوتان صنعت نفت برای ارائه بهتر خدمات در سال گذشته تشکر و قدردانی نمایم؛ امیدوارم در سال پیش‌رو نیز از نعمت همیاری و همکاری پیشکسوتان و مدیران عالی صنعت و صندوق‌ها برای توسعه فعالیت‌های صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت برخوردار باشیم.

 ضمن گرامیداشت مجدد ۲۹ اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت، فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان را به عزیزان بازنشسته و شاغل در صنعت نفت و صندوق‌ها تبریک و شادباش تقدیم می‌دارم. امیدوارم همۀ ما از برکات ماه مبارک نهایت بهره‌مندی را داشته باشیم. ان‌شاءالله.»

برچسب‌ها

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =