کد خبر: 9071
سرویس: مناسبت
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
بیات

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیامی با تبریک ولادت مسعود حضرت امام حسین (علیه‌السلام)، روز پاسدار را گرامیداشت.

متن پیام دکتر عبدالحسین بیات به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انتخاب سالروز ولادت حضرت امام حسین (علیه‌السلام) به‌عنوان روز پاسدار از اتفاقات مبارکی بود که با ابتکار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت و سرآغازی شد برای گرامی داشت رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های فرزندان آن امام همام.

کارنامه درخشان پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای آزادگان جهان هیچگاه پوشیده نیست به‌یقین کسانی که برای نظام اسلامی کار و مجاهدت می‌نمایند اجر و پاداش را از قادر متعال دریافت خواهند کرد. پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌ها و جبهه‌های مختلف از سازندگی و محرومیت‌زدایی تا دفاع برون‌مرزی از منافع ملی و دستیابی به فنون و علوم روزآمد تحت اوامر رهبر معظم انقلاب جان‌فشانی و ایثار کرده‌اند و می‌نمایند. ابراز قدرشناسی از این عزیزان در این روز والامقام، شان و منزلت پاسدار است.

شایسته است در این روز عزیز یاد و خاطره فرمانده بزرگ مقاومت حاج‌قاسم سلیمانی را گرامی بداریم و به این فرماندهی معظم و شهید نیز این روز والا را تبریک و تهنیت عرض نماییم.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد و ایام فرخنده ماه پرخیر و برکت شعبان، ولادت مسعود حضرت امام حسین (علیه‌السلام) و روز پاسدار و نیز میلاد حضرت ابوالفضل‌العباس (علیه‌السلام) و روز جانباز به‌تمامی پاسداران غیور جان برکف، جانبازان عزیز، ایثارگران گرانقدر، کارکنان خدوم و شاغلان محترم و بازنشستگان ارجمند صنعت نفت و ملت غیور ایران عزیز؛ و برای پاسداران معزز که امید مستضعفان و مظلومان هستند ضمن عرض تبریک و قدرشناسی مجدد، دعا و آرزوی سربلندی، پایداری، صحت و سلامتی روزافزون را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم، موفق و پیروز و سربلند باشند. ان شاالله.»

  

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =