بازدید رئیس هیئت رئیسه صندوق ها از شرکت EIED

رییس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت از شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و پروژه‌های در دست‌اقدام این شرکت قرار گرفت.

رییس هیات رئیسه صندوق‌های بازنشستگی نفت، مدیرعامل شرکت اهداف، ریاست هیات مدیره و مدیرعامل شرکت اویک و هیات همراه، روز دوشنبه (۱۰ بهمن ماه) از شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی (EIED ) بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و پروژه‌های در دست اقدام این شرکت فعال در عرصه نفت، گاز و پتروشیمی قرار گرفتند.

 در این نشست مهندس محمدعلی غفاریزاده مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت EIED، میزبان حاضران از صندوق های بازنشستگی نفت بودند.

دکتر عبدالحسین بیات و هیات همراه در این نشست، در جریان عملکرد شرکت EIED در بخش های مختلفی همچون نیروی انسانی، پروژه ها، فعالیت نوآورانه و دانش بنیان، سیستم های مهندسی قرار و ضمن بررسی موارد مطرح شده رضایت خود را از استراتژی ها، برنامه ها و فعالیت های انجام شده و در دست اجرای این شرکت اعلام کردند.

وی با تاکید بر اینکه EIED از مصادیق شرکت های موفق مهندسی نفت و گاز در سطح کشور است و با بسیاری از شرکت های تراز اول بین المللی برابری دارد، تصریح کرد: در سالهای پیش وابستگی کشور به متخصصان و شرکت های بین المللی به عنوان یک نقطه نگران کننده توسعه و پیشرفت کشور مطرح بود، این در حالی است که هم اکنون شرکت هایی مانند EIED جای خالی شرکت های بین المللی مطرح در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی را پر کرده است.

رئیس هیئت رئیسه صندوق‌ها در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دلایل موفقیت پروژه‌های اجرا شده شرکت سرمایه گذاری اهداف، به هماهنگی و تعامل صندوق بازنشستگی صنعت نفت و گروه اویک همچنین شرکت EIED به عنوان نقطه قوت اجرای موفقیت آمیز پروژه‌های محوله تاکید کرد.

مهندس بیات در خصوص مقوله نوآوری در شرکت EIED که به عنوان بخشی از موضوعات نشست یاد شده مطرح بود، بر حمایت از ایده پردازان و صاحبان نوآوری که ایده آنها مطابق با رسالت اصلی شرکت و با ارزش افزوده برای بدنه EIED همراه است، تاکید کرد.

وی همچنین ارتقای دانش فنی و پیگیری ثبت پتنت های تولید دانش فنی و توسعه آن را از ضروریات شرکت‌های دانش محور همچون EIED دانست و از عملکرد شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی در خصوص حرکت در این مسیر تقدیر کرد.

مهندس بیات همچنین با تاکید بر اینکه مجموعه صندوق های بازنشستگی صنعت نفت یک مجموعه توانمند، حرفه‌ای، چابک و مفید به حال جامعه است و هدفش صرفا کمک به صنعت نفت کشور است، اگفت: حضور نیروهای متخصص مجموعه های صندوق های بازنشستگی نفت به ویژه شرکت EIED باعث افتخار و دلگرمی کشور است.

وی با اشاره به توانمندی نیروهای متخصص این شرکت نیز تصریح کرد: بر این باورم که نام شما حتی نزد بسیاری از کشورهای مطرح بین المللی می‌درخشد و منعکس کننده توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران و مبین تحقق آرمان «ما می‌توانیم» انقلاب اسلامی است. 

بیات همچنین از سیاست شرکت در خصوص جذب نیروهای تازه فارغ التخصیل دانشگاهی و کمک به آنان برای ورود به بازار کار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی تقدیر و خواستار ادامه روند این فرآیند اثر بخش شد.

در انتهای این نشست، بخش های مختلف شرکت EIED نیز میزبان دکتر بیات و هیات همراه به منظور ارائه توانمندی‌های مهندسی، پروژه ای و سیستمی  شرکت EIED بودند.

تصاویر این خبر اینجا

منبع: شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =