کد خبر: 8954
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
نشست معاون بازنشستگی با رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون شاهین شهر

معاون امور بازنشستگی و رفاه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در تازه‌ترین برنامه‌های این حوزه با دبیر دوره‌ای کانون‌ها، مسئولان کانون‌های شاهین‌شهر، نجف‎‌آباد و بازنشستگان کاشان دیدار و گفتگو کرد.

معاون بازنشستگی و رفاه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در چارچوب برنامه بازدید از مناطق و کانون‌های بازنشستگی صنعت نفت، روز دوشنبه ( ۵ دی ماه) با دبیر دوره‌ای کانون‌های بازنشستگی صنعت نفت دیدار و درزمینۀ چگونگی استمرار نشست‌های کارگروه‌های تخصصی گفتگو کردند.

محسن رامین، معاون بازنشستگی و رفاه، در این دیدار گفت: برگزاری نشست کارگروهی تخصصی، به دلیل فنی بودن درخواست بازنشستگان، در جهت پاسخگویی جامع، مؤثر است.

وی افزود: لازم است در نشست‌های پیش رو، افراد شرکت‌کننده، دارای صلاحیت‌های فنی و تخصصی دربارۀ موضوع مورد بحث باشند.

در ادامه این دیدارها، معاونان بازنشستگی و رفاه و درمان و سلامت و مدیر امور مناطق و نمایندگی‌ها با سفر به شهرهای نجف‌آباد و شاهین‌شهر با رؤسای کانون‌های نجف‌آباد و شاهین‌شهر (شعب کانون اصفهان) دیدار و گفتگو کردند. در این نشست‌ها، رئیس کانون اصفهان نیز حضور داشت. توسعه خدمات درمانی، برقراری فعالیت‌های ورزش و گردشگری و امور مددکاری از مهم‌ترین محورهای این گفتگوها بود؛ معاونان و مدیران حاضر در این نشست، به برخی از پرسش‌ها پاسخ و برخی دیگر را با هدف بررسی بیشتر در دستور کار پیگیری قرار دادند.

شهر کاشان، مقصد بعدی مدیران صندوق‌ها برای دیدار و گفتگو با بازنشستگان ارجمند بود. در این شهر نیز برنامه دیدار چهره به چهره با عزیزان بازنشسته برگزار شد. برقراری سازوکار برخط (آنلاین) از مهم‌ترین تصمیم‌های سفر به کاشان بود؛ با برقراری سازوکار برخط، بازنشستگان ساکن شهر کاشان، خدمات صندوق‌ها را از طریق رابط برخط دریافت می‌کنند.

پیش از این، رئیس صندوق‌ها و معاونان بازنشستگی، درمان و مدیر امور مناطق نیز از کانون‌های کرج، شیراز، رشت، خطوط لوله، تهران، اهواز، اصفهان و مشهد بازدید و با بازنشستگان حاضر دیدار و گفتگو کردند. به گفته برخی از رؤسای کانون‌های بازنشستگی صنعت نفت، دیدارهای مستقیم مدیران صندوق‌ها با بازنشستگان در محل کانون‌ها سبب رفع برخی دغدغه‌های بازنشستگان درزمینۀ خدمات می‌شود. این برنامه‌ها در هفته‌های آتی نیز ادامه می‌یابد.

برای مشاهده تصاویر این دیدارها، اینجا کلیک کنید.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =