بیات

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیامی نوشت: شایسته است افزون بر قدردانی به سبب اهتمام برای رشد و توسعه پروژه‌ها در شانزده ماه گذشته، از شرکت‌های تولیدی گروه اقتصادی نیز به سبب تأمین منابع تشکر و قدردانی ویژه نمایم؛ در این مدت شاهد افزایش‌ها و متناسب‌سازی مستمر در حوزه مستمری و مقرری بازنشستگان و بازماندگان گرامی صنعت نفت بوده‌ایم.

عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در این پیام آورده است: 

«مدیران و کارکنان و کارگران شریف شرکت‌های وابسته به

گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت

 سلام‌علیکم

با عرض تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه «سلام‌الله علیها»، مستحضر هستید که روز پنجشنبه ۱۷ آذرماه همایش مدیران ارشد صنعت نفت با حضور برادر ارجمند، وزیر محترم نفت، جناب آقای مهندس اوجی، برگزار شد. ایشان در خلال تشریح اقدامات، فعالیت‌های توسعه‌ای را در شرکت‌های مربوط به صندوق‌ها برای کارکنان این صنعت، دلگرم‌کننده ارزیابی کردند. جا دارد ضمن عرض خداقوت به همه مدیران، کارکنان و کارگران شریف پروژه‌ها در اقصی نقاط کشور از همه عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

 به‌یقین کسانی که برای رشد و آبادانی این میهن عزیز و شریف تلاش و کوشش می‌کنند مصداق کلام گوهربار حضرت امام علی «علیه‌السلام» هستند که می‌فرمایند: «سرزمین‌ها با وطن‌دوستی آباد شده‌اند.»

شایسته است افزون بر قدردانی به سبب اهتمام برای رشد و توسعه پروژه‌ها در شانزده ماه گذشته، از شرکت‌های تولیدی گروه اقتصادی نیز به سبب تأمین منابع تشکر و قدردانی ویژه نمایم؛ در این مدت شاهد افزایش‌ها و متناسب‌سازی مستمر در حوزه مستمری و مقرری بازنشستگان و بازماندگان گرامی صنعت نفت بوده‌ایم.

 حدود دوسوم منابع تأمینی برای این حوزه، با تکیه ‌بر سود حاصل از شرکت‌های تولیدی گروه اقتصادی محقق شده که این اهتمام شایسته قدردانی است.

 به امید تحقق اهداف اقتصادی گروه در افق ۱۴۰۴.

از خداوند متعال مسألت داریم توان خدمت‌رسانی مضاعف به همه عطا فرماید.»

قدردانی رئیس هیئت‌رئیسه از گروه اقتصادی صندوق‌ها/ از رشد و توسعه طرح‌ها تا «تامین منابع برای مستمری‌ها»

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =