کد خبر: 8919
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
حاجی صادق

رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پاسخ به پیام‌های پیشکسوتان فرهیخته صنعت نفت برای متناسب‌سازی مستمری و مقرری، از آنان تشکر و قدردانی کرد.

عباس حاجی‌صادق، رئیس صندوق‌ها در این پیام آورده است: 

«بازنشستگان و بازماندگان گرامی، خانواده معزز

صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت

سلام‌علیکم

 ضمن پاسداشت ایام فاطمیه (س)، ابراز لطف شما، سروران گرامی، بابت انجام متناسب‌سازی سبب دلگرمی ارکان صندوق‌ها برای خدمات‌رسانی مضاعف شد. هرکدام از پیام‌های عزیزان بازنشسته و بازمانده برای ارکان صندوق‌ها ارزشمند است و ابراز محبت شما که از روی بزرگواری پیشکسوتان حاصل می‌شود برای ما مایۀ مباهات است. به‌یقین کارهای انجام‌شده در شانزده ماه گذشته در حوزه معیشت و مستمری و مقرری به برکت حضور شما بزرگان بوده است.

خدمت‌رسانی به خانواده معزز بازنشستگان، وظیفه اخلاقی و قانونی ماست؛ بنابراین به سبب حجم بالای پیام‌های دریافتی به‌منظور اکرام بزرگان، اینجانب بدین‌وسیله از سوی اعضای محترم هیئت‌امنا و رئیس و اعضای محترم هیئت‌رئیسه از پیام‌های ارسالی شما پیشکسوتان ارجمند تشکر می‌کنم و برای همه شما سروران گرامی از خداوند، سلامتی و صحت و شادکامی روزافزون مسئلت دارم.»

پی‌نوشت: روز چهارشنبه (۱۶ آذرماه) پس از انتشار خبر  متناسب‌سازی، از سوی جمعی از بازنشستگان و بازماندگان ارجمند، پیام‌های بسیار زیادی از اقصی نقاط کشور برای صندوق‌ها ارسال شد. این پیشکسوتان ضمن بیان دیدگاه‌هایشان در خصوص کار انجام‌شده، نسبت به خدمتگذاران خود در صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت ابراز بزرگواری و لطف کردند. برای مشاهده خبر مرتبط اینجا کلیک کنید. 

رئیس صندوق‌ها از بازنشستگان و بازماندگان ارجمند قدردانی کرد

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =