کد خبر: 8883
سرویس: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
آقاجانی

مدیر عامل شرکت کارگزاری خبرگان گفت: صندوق بازارگردانی خبرگان اهداف با کسب بازدهی ۴۲ درصدی در یک سال اخیر، رتبه چهارم بازدهی را در بین ۸۷ صندوق اختصاصی بازارگردانی حاضر در بازارسرمایه کسب کرده است.

ناصر آقاجانی مدیرعامل شرکت کارگزاری خبرگان در حاشیه برگزاری مجمع با اشاره به عملکرد صندوق خبرگان اهداف در یک سال اخیر گفت: صندوق بازارگردانی خبرگان اهداف با کسب بازدهی ۴۲ درصدی در یک سال اخیر، رتبه چهارم بازدهی را در بین ۸۷ صندوق اختصاصی بازارگردانی حاضر در بازار سرمایه کسب کرده است.

وی افزود: این صندوق در حال حاضر بازارگردانی سهام ۷ شرکت پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی خارک، پتروشیمی مارون، پتروشیمی اصفهان، نفت سپاهان، مهندسی و ساختمان صنعت نفت و شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان را در بازار سهام بر عهده دارد.

مدیرعامل کارگزاری خبرگان سهام با اشاره به نقش این کارگزاری در بازارسرمایه گفت: کارگزاری خبرگان سهام به عنوان بازوی اجرایی صنعت نفت در بازار سرمایه عمل می‌کند و ضمن بازارگردانی نمادهای تحت بازارگردانی، در مسیر تامین مالی طرح‌های توسعه صنعت نفت و تسهیل فروش محصولات پتروشیمی در بورس کالا نیز نقش ویژه­ای ایفا می­‌کند.

مجمع عمومی صندوق بازارگردانی خبرگان اهداف برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ روز سه‌شنبه اول آذر در کارگزاری خبرگان سهام برگزار شد. در این مجمع که با حضور نماینده سازمان بورس، حسابرس و متولی صندوق و نمایندگان سهامداران ممتاز، به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، عملکرد و صورت های مالی این صندوق مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

شرکت کارگزاری خبرگان، متعلق به گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت است. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =