کد خبر: 8808
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
نشست معاونت بازنشستگی و رفاه با روسای کانون ها

معاونت بازنشستگی و رفاه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در نامه‌ای به نمایندگان کانون‌ها، حاضر در سومین نشست تخصصی کانون‌ها با صندوق‌ها در خصوص مطالبات رفاهی، متن صورتجلسه این نشست را تشریح کرد.

معاونت بازنشستگی و رفاه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در نامه‌ای به نمایندگان کانون‌ها، حاضر در سومین نشست تخصصی کانون‌ها با صندوق‌ها در خصوص مطالبات رفاهی، متن صورتجلسه این نشست را تشریح کرد. 

در این صورت جلسه آمده است:

۱ـ بررسی بند ۴: با بررسی ها و توضیحات ارائه شده مدیر امور رفاهی صندوق‌ها در خصوص اقلام سرانه‌ی نقدی شاغلین صنعت نفت، مقرر گردید موضوع پرداخت مابه‌التفاوت کمک هزینه‌های ورزشی و بن کالای اساسی شاغلین و کمک هزینه‌های ورزش و گردشگری و کمک معیشت بازنشستگان، جهت بررسی و تصویب خواهی به هیئت رئیسه محترم صندوق‌ها تقدیم شود.

با عنایت به اینکه کمک هزینه غذا و در پی آن سرانه‌ی رفاهی، مرتبط با تأمین غذای نیمروزی شاغلین است، امکان پرداخت به جامعه محترم بازنشسته وجود ندارد.

۲ـ بررسی بند ۶: پیشنهاد شد نسبت به تأمین بودجه جهت پرداخت به موقع وام‌های قرض الحسنه، پیگیری لازم انجام شود و در جهت افزایش مبلغ وام جامع و امکان بهره مندی بیش از یکبار از وام ایثارگری، پس از بررسی کارشناسی پیشنهاد لازم تقدیم هیئت رئیسه محترم صندوق‌ها شود.

۳ـ بررسی بند۶: امکان اعطای تسهیلات از بانک‌های عامل که در منابع مالی صندوق‌ها در آن گردش دارد، بررسی کارشناسی لازم انجام پذیرد و پیشنهادهای بهینه جهت بررسی به مدیریت عالی صندوق‌ها تقدیم گردد.

۴ـ بررسی بند ۷: امکان تأمین بودجه جهت برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی همانند گذشته بررسی و اقدامات لازم در خصوص فرآیند تصویب خواهی صورت پذیرد.

۵ـ بررسی بند های ۱۴ و۱۵: مقررگردید نمایندگان محترم حاضر در جلسه، تا تاریخ ۲۶ /۱۴۰۱/۰۷ نظرات خود را برای دبیر محترم دوره ای ارسال و ایشان نیز تا تاریخ ۳۰ /۱۴۰۱/۰۷ به صندوق‌ها اعلان نمایند.

۶ـ خارج از دستور: مصوب گردید برای سایر گروه‌های تخصصی، از مناطق هشتگانه کانون‌ها، صرفاً یک نفر نماینده تام الاختیار متخصص در جلسات حاضر شوند تا کارایی و اثر بخشی جلسات بهبود یابد.

تصاویر خبر اینجا

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =