کد خبر: 8769
سرویس: عمومی
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
پیاده روی

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در آغاز بیست و هفتمین نشست شورای عالی پروژه‌ها از شرکت‌های پتروپالایش کنگان، اویک، تاسیسات دریایی، نفت سپاهان، پتروشیمی نخل آسماری، پتروپالایش دهلران و سایر شرکت‌های زیر مجموعه صندوق‌ها، به سبب خدمت‌رسانی به زائرین اربعین تقدیر و قدردانی کرد.

عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، روز چهارشنبه (۲۳ شهریورماه) در بیست و هفتمین نشست شورای عالی پروژه‌ها، گفت: آئین پیاده‌روی اربعین حسینی، حرکت آفرین و سرشار از برکت و درس‌آموز است.

وی با اشاره به حضور حماسی دستگاه‌های مختلف و مردم در ارائه خدمت به زائرین اربعین افزود: بر اساس گزارش دریافتی، شرکت‌های مذکور در استان‌های مختلف، در خدمت‌رسانی به زائران گرامی شرکت فعالی داشته‌اند؛ بنابراین از همکاران شرکت‌های یادشده تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم خیر و برکت این توفیق برای همگان شامل شود.

شرکت‌های زیر مجموعه صندوق‌های بازنشستگی نفت با برپایی موکب در مسیر زائرین اربعین حسینی، با توزیع اقلام و مشارکت در حمل و نقل زوار عزیز در خدمت شرکت‌کنندگان در این آئین انسان‌ساز و تحول‌آفرین بودند.

شرکت‌های یادشده از شرکت‌های گروه اقتصادی صندوق‌ها محسوب می‌شوند.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =