مهندس بیات

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در سومین نشست شورای عالی خدمات گفت: همزمان با بازدیدهای فنی از طرح‌های سرمایه‌گذاری که پشتوانه‌ساز خدمات هستند، مسئولان اجرایی صندوق‌ها، نشست‌ها و بازدیدهای خود را از مناطق صندوق‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد به‌منظور بررسی روند ارائه خدمات و دیدارهای رودررو با بازنشستگان، استمرار بخشند.

عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، در سومین نشست شورای عالی خدمات گفت: توسعه خدمات مختلف به بازنشستگان و بازماندگان با استفاده از پنجره الکترونیک و فناوری‌های نوین، راهبرد کلی صندوق‌ها در حوزه طراحی و ارائه خدمت است.

وی افزود: خدمات فناورانه و غیرحضوری که در همه جا از سوی ذی‌نفعان قابل‌دسترس باشد سبب افزایش سطح رضایتمندی خدمت‌گیرندگان خواهد شد.

رئیس هیئت‌رئیسه در خصوص مدت زمان بازپرداخت‌های هزینه‌های درمانی افزود: هدف‌گذاری پرداخت هزینه‌های درمانی در مدت زمان 10 روز به‌طور مستمر پیگیری خواهد شد تا این هدف محقق شود.

بیات در خلال گزارش بخش بازنشستگی و رفاهی گفت: توسعه خدمات ورزش و گردشگری و رفاهی برای بازنشستگان و خانواده‌های محترم آن‌ها ضروری است زیرا بخشی از ایجاد نشاط در جامعه، متکی به فعالیت‌های فکری و جسمی است.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها با اشاره به بازدیدهای متعدد از طرح‌های سرمایه‌گذاری صندوق‌ها در سراسر کشور گفت: شتاب‌بخشی به طرح‌ها مهمترین هدف صندوق‌هاست این طرح‌ها پشتوانه‌سازی برای تعهدات جاری و آینده صندوق‌هاست؛ به طور طبیعی تعهدات پیش‌رو صندوق‌ها افزایش خواهد یافت از این رو از هم اکنون برنامه پشتوانه‌سازی برای خدمات را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: همزمان با بازدیدهای فنی از طرح‌های سرمایه‌گذاری که پشتوانه‌ساز خدمات است، مسئولان اجرایی صندوق‌ها، نشست‌ها و بازدیدهای خود از مناطق صندوق‌ها را به‌منظور بررسی روند ارائه خدمات و دیدار نزدیک با بازنشستگان و سازمان‌های مردن نهاد استمرار بخشند.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =