بازدید از منطقه 7

معاون امور بازنشستگی و رفاه و مدیر امور مناطق و نمایندگی‌های صندوق بازنشستگی صنعت نفت با سفر به استان‌های شمال غربی کشور از نمایندگی‌های صندوق‌ها واقع در شهرهای ارومیه، تبریز و اردبیل بازدید کردند.

بر این اساس، محسن رامین، معاون امور بازنشستگی و رفاه در خلال بازدید از نمایندگی‌های منطقه هفت گفت: تبادل‌نظر با همکاران نمایندگی‌ها به منظور کیفیت‌بخشی به حوزه خدمات صورت می‌گیرد. چراکه، فرایندهای خدمات‌رسانی نیازمند کنترل، نظارت میدانی و بهبود مستمر هستند. 

وی در این بازدید با قدردانی از تلاش و اهتمام کارکنان منطقه هفت افزود: خدمات‌رسانی به پیشکسوتان صنعت نفت از سوی همکاران منطقه هفت همواره قابل تقدیر بوده است.  

التفات محرمی، رئیس منطقه هفت صندوق‌ها در جریان این بازدیدها نیز گفت: خدمات‌رسانی جامع، همراه با تکریم در شان پیشکسوتان صنعت نفت، فرهنگ سازمانی کارکنان منطقه هفت است. 

وی با اشاره به میزان خدمات ارائه شده در منطقه هفت گفت: یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این منطقه کاهش مدت زمان بازپرداخت هزینه‌های درمانی است که به عنوان برنامه‌ی اصلی در دستور کار و بهبودهای چشمگیری در این حوزه روی داده است. 

در این بازدید حمید عطار مدیر امور مناطق و نمایندگی ها نیز حضور داشت. منطقه هفت صندوق‌ها شامل استان‌های آذربایجان‌های غربی، شرقی، زنجان و اردبیل است.

سرویس اخبار امور بازنشستگی و رفاه را اینجا مطالعه کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =