اوجی

وزیر نفت در پیامی ضمن تبریک و گرامیداشت «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» گفت: بهبود خدمات با اقدام‌های قابل ملاحظه‌ای همراه بود و این روند همچنان جریان دارد؛ به‌موازات این موضوع، مقدار شتاب‌بخشی به طرح‌های سرمایه‌گذاری نیز با جهشی قابل‌توجه همراه است.

به گزارش شانا، متن پیام جواد اوجی به مناسبت «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» به شرح زیر است:

«۲۵ ذی‌الحجه در تقویم کشورمان با توجه به نزول آیه مبارکه «هَلْ أَتَی...»، روز خانواده و تکریم بازنشستگان نام‌گذاری شده است، همراه شدن تکریم بازنشستگان با روز خانواده نشان از اهمیت جایگاه پیشکسوتان در خانواده دارد.

از سال گذشته، رویکرد سطح رضایت‌مندی بازنشستگان گرامی از دو منظر مورد بررسی قرار گرفت، نخست میزان سطح رضایت‌مندی با اصلاح و بهبود خدمات در حد مقدورات قانونی که خوشبختانه با اقدام‌های قابل ملاحظه‌ای همراه بود و این روند همچنان جریان دارد. به موازات این موضوع، مقدار شتاب‌بخشی به طرح‌های سرمایه‌گذاری نیز بررسی شد؛ پیشرفت این بخش نیز با جهشی قابل‌توجه همراه بود. به امید خدا با پویایی ایجادشده، افق ترسیم‌شده برای ۱۴۰۲ و ۱۴۰۴ جهت بهره‌برداری از حدود ۲۰ طرح اقتصادی صندوق‌ها در کانون‌های سرمایه‌گذاری جنوب و غرب کشور قابل تحقق است.

امید است با دعای خیر بازنشستگان ارجمند و خانواده محترم آنها این مهم به سرانجام برسد و با این اقدام، پشتوانه حوزه خدمات صندوق بیش از گذشته مستحکم شود.

در باب اهمیت این موضوع، بازنشستگان و بازماندگان گرانقدر صنعت نفت مستحضر هستند که پرداخت مستمری در صندوق نفت از منظم‌ترین فرآیندهای صنعت نفت است؛ لذا شتاب‌بخشی به امور سرمایه‌گذاری صندوق که در یک سال گذشته شاهد آن بودید برای استمرار و تقویت این فرآیند بسیار با اهمیت و ضروری است.

 مفتخر هستم روز خانواده و بازنشستگان را به خانواده بزرگ صنعت نفت که متشکل از شاغلان و بازنشستگان گرانقدر و خانواده محترم آنهاست تبریک عرض کنم و این روز شایسته و مزین به دو مقوله خانواده و بازنشستگان که هر دو در فرهنگ بشری به‌خصوص فرهنگ والای ایرانیان جایگاه گرانقدری دارند گرامی بدارم.

در پایان برای بازنشستگان و شاغلان ارجمند، بازماندگان گرامی و خانواده‌های محترم صنعت نفت، سلامتی و بهروزی به همراه توفیق روزافزون، از خداوند مسئلت می‌نمایم.»

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =