کد خبر: 8625
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
بیات

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت امروز یکشنبه در آغاز نشست هیئت‌رئیسه، در سخنانی به مناسبت روز خانواده و بازنشستگان با اشاره به برخی از اقدامات انجام‌شده و افق‌های پیش روی برای توسعۀ خدمات و سرمایه‌گذاری‌ها، گفت: توسعهٔ سرمایه‌گذاری‌ها، مهم‌ترین زیرساخت برای افزایش خدمات به بازنشستگان گرانقدر و خانواده‌های محترم آن‌هاست.

 عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، امروز یکشنبه (۲ مردادماه) در آغاز نشست هیئت‌رئیسه و در آستانه روز خانواده و بازنشستگان، به برخی از اقدامات انجام‌شده و افق‌های پیش روی برای توسعه خدمات و سرمایه‌گذاری‌ها اشاره کرد و گفت: صندوق نفت و صنعت نفت مفتخر هستند که می‌توانند خدماتی برای بازنشستگان و خانواده آن‌ها ارائه دهند. 

وی افزود: در یکسال گذشته متناسب‌سازی مستمری مربوط به سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در دو مرحله اجرایی شد. عمده مبالغ پرداختی مربوطه، از محل سود شرکت‌های سرمایه‌گذاری صندوق‌ها تأمین شد. 

بیات گفت: کارکنان معزز صنعت نفت در فرایند توسعه و آبادانی کشور همانند دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس، سازندگی، گذر از تحریم‌ها و مقاومت، همواره در صف اول جبهه انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند و خواهند داشت. 

وی افزود: اکنون جمع زیادی از این عزیزان در مقام پیشکسوتان این صنعت تجربیات ارزشمندی کسب کرده‌اند که این تجربیات می‌تواند راهگشای خیلی از مسائل باشد؛ رشادت‌ها و خلاقیت‌های این عزیزان در گذر از مقاطع تاریخی یادشده، ریشه در پرورش و آموزش ارزش‌های دینی و ملی خانواده‌ها به‌عنوان کانون تربیت سرمایه‌های انسانی دارد. از این رو، به شایستگی روز ۳ مردادماه (۲۵ ذی‌الحجه) در تقویم کشورمان با توجه به نزول آیه مبارکه «هَلْ أَتَی...»، روز خانواده و بازنشستگان نام‌گذاری شده است.

بیات گفت: صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در حدود یکسال گذشته خدمات متنوعی را به بازنشستگان عزیز ارائه داده‌ است؛ خدماتی مانند متناسب‌سازی مستمری و مقرری سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، بازگشایی تسهیلات وام مسکن، افزایش وام‌های قرض‌الحسنه، اهتمام جدی برای مسائل درمانی و برخی امور خدماتی مشخص؛ بهبودهای یادشده با توجه به چارچوب قوانین موجود صورت گرفته اما با حداکثر شتاب ممکن انجام وظیفه شده است.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری نیز به‌اتفاق همکاران متخصص در حوزه فنی و اقتصادی، برنامه‌های شورای عالی پروژه‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم و پیگیری شده است که در افق ۱۴۰۲ و ۱۴۰۴ شاهد بهره‌برداری از طرح‌هایی با سوددهی بالا برای گروه اقتصادی صندوق‌ها باشیم؛ منافع سرمایه‌گذاری، زیرساخت توسعه خدمات برای بازنشستگان گرانقدر و خانواده‌های محترم آن‌هاست.

مطالب مرتبط:

پوستر روز خانواده و بازنشستگان 

اینفوگرافیک سیمای خدمات 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =