بازدید از خانواده‌های بازنشستگان و بازماندگان آسیب دیده از حادثه ساختمان متروپل

عبدالحسین بیات رئیس هیئت‌رئیسه ‌صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت روز یکشنبه (۱۵ خردادماه) پس از حضور در آبادان، مینوشهر و اهواز با تعدادی از خانواده‌های جانباختگان و مصدومان حادثه تلخ ساختمان متروپل که از بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت بودند دیدار کرد.

بیات ضمن ابراز همدردی با خانواده ‌های بازنشستگان و بازماندگان گرانقدر صنعت نفت که در حادثه متروپل دچار آسیب شده بودند، گفت: این حادثه غم‌بار برای همه هموطنان به خصوص مردم شریف خوزستان و آبادان مقاوم تلخ و عمیقا متاثرکننده بود. 

وی افزود: همه خدمتگذاران و مسئولان صندوق در خدمت خانواده‌های آسیب‌دیده هستند تا اندکی از آلام این عزیزان کم شود. 

رئیس هئیت‌رئیسه صندوق‌ها در جریان این برنامه با حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه آبادان و احسان عباسپور فرماندار آبادان نیز دیدار و گفتگو کرد و ضمن اطلاع بیشتر از اقدام‌های انجام شده، روند بازدیدهای انجام شده را نیز بیان کرد. 

 عباس حاجی‌صادق رئیس صندوق‌ها، عبدالله عذاری مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان، محمد رمضانی مدیر امور حراست و بازرسی، محسن رامین معاون رفاه و بازنشستگی، بابک مکی‌پور معاون مدیریت حراست و بازرسی و حجت الاسلام محمدیان دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان نیز در این بازدید رئیس هیئت‌رئیسه را همراهی کردند. 

روز دوشنبه دوم خرداد ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه بخشی از ساختمان متروپل آبادان به طور ناگهانی فرو ریخت. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =