کد خبر: 8322
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
کتاب اثر مرکب

سرنوشت چیزی‌ست که خودتان آن را می‌سازید. اگر می‌خواهید جاده‌ی موفقیت را برای خود هموار کنید، کتاب اثر مرکب به قلم دارن هاردی راهگشای شما در این مسیر پر پیچ و خم است. کتابی که در حال حاضر در گروه پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز و آمازون قرار دارد.

درباره‌ی کتاب اثر مرکب:

همه‌ی ما می‌دانیم که رسیدن به موفقیت امری ناگهانی نیست و عوامل متعددی یک فرد عادی را تبدیل به یک انسان موفق می‌کند. کتاب اثر مرکب (The Compound Effect) برگرفته از تجربیات شخصی دارن هاردی (Darren Hardy) است. او سال‌ها جزو سرآمدان صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی بوده، صدها هزار دلار را صرف آزمودن ایده‌ها، منابع و فلسفه‌های مختلف کرده و در نهایت ماحصل آن‌ها را در این کتاب گنجانده است.

ما در طول روز شاهد تبلیغات وسوسه‌انگیزی هستیم که ادعا می‌کنند با تلاش کم و هزینه ناچیز می‌توانید جوان‌تر، پولدارتر، لاغرتر و... شوید. اما هیچ موفقیتی بدون تلاش و هیچ تلاشی بدون داشتن برنامه‌ای منسجم به نتیجه نخواهد رسید. درواقع ما ناگهانی ثروتمند نمی‌شویم، اما می‌توانیم راهکارهایی جهت ثروتمند شدن بیاموزیم و آن‌ها را به طور مداوم و دقیق جهت افزایش درآمد خود به کار ببریم.

کتاب حاضر شما را از این سردرگمی رها و ذهنتان را بر روی اصول اساسی موفقیت متمرکز می‌کند و به شما یادآوری می‌کند که برای رسیدن به دستاوردهای بزرگ، لازم نیست اطلاعات جدیدی کسب کنید، بلکه باید برنامه‌ای مدون و سازمان یافته‌ای داشته باشید تا در رسیدن به اهدافتان شما را یاری کند. دارن هاردی با بیان ۶ اصل تکنیکال و ثمربخش، مسیر پرپیچ و خم موفقیت را برایتان هموار می‌کند. البته منتظر معجزه نباشید. نه اثر مرکب و نه هیچ کتاب دیگری نمی‌تواند در یک روز یا حتی مدت زمان کم شما را به نتیجه دلخواه برساند. تنها می‌تواند چراغی در دل تاریکی برایتان روشن کند. قدم برداشتن در این راه به عهده‌ی شماست...

جوایز و افتخارات کتاب اثر مرکب:

- جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز
- جزو پرفروش‌ترین‌های آمازون
- جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران
- جزو فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد

نکوداشت‌های کتاب اثر مرکب:

- دارن هاردی به شما کمک می‌کند از پله‌های موفقیت دو تا یکی بالا بروید. این کتاب را بخرید، بخوانید و در کتابخانه‌تان داشته باشید. (جفری گیتومر، نویسنده کتاب دایره‌المعارف فروش و کتابچه قرمز فروش)

- اثر مرکب به شما این امکان را می‌دهد تا در رقابت‌ها پیروز شوید، بر چالش‌هایتان فائق آیید و زندگی‌ای را بسازید که سزاوارش هستید. (تی. هارو اکر، نویسنده پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز با عنوان اسرار ذهن ثروتمند)

- دارن هاردی در این کتاب یک فرمول کلیدی برای داشتن زندگی فوق‌العاده را به شما معرفی می‌کند. آن را بخوانید و از همه مهم‌تر، به آن عمل کنید. (جک کانفیلد، نویسنده کتاب اصول موفقیت: چگونه از جایگاه فعلی به جایگاه مطلوب خود برسی؟)

کتاب اثر مرکب برای چه کسانی مناسب است؟

بدون شک رسیدن به موفقیت خواسته‌ی همه‌ی ماست. هیچکس از شکست خوشحال نمی‌شود. اگر می‌خواهید یک برنامه عملی منسجم داشته باشید و راهکارهای جدیدی جهت دستیابی به موفقیت بیاموزید، خواندن کتاب اثر مرکب را از دست ندهید.

با دارن هاردی بیشتر آشنا شویم:

دارن هاردی (Darren Hardy) نویسنده، سخنران و ناشر سابق مجله‌ی موفقیت است. تجارت را از ۱۸ سالگی شروع کرد و در ۲۴ سالگی درآمدی بیش از یک میلیون دلار در سال داشت و در ۲۷ سالگی صاحب شرکتی به ارزش پنجاه میلیون دلار شد. او در شانزده سال گذشته یکی از رهبران صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی بوده‌ است و در تلاش‌های تجاری‌اش، از موفقیت قابل ملاحظه ای برخوردار شده است. هاردی در طول فعالیت‌های مختلف خود با رهبران بزرگ، سخنرانان و نویسندگان مختلف همکاری کرده‌ است و نوشته‌هایش همواره جزو پرفروش ترین‌های نیویورک تایمز بوده است.

جملات برگزیده کتاب اثر مرکب:

- تفاوت بین تبدیل شدن به فرد پولدار، شاد و سالم با شخص ورشکسته، افسرده و بیمار تنها در تصمیماتی است که در طول زندگی‌شان اتخاذ می‌کنند.
- این حقیقت را با عمق وجودتان بپذیرید که با انتخاب‌های خود، مادامی که مسئولیت شخصی آن‌ها را به عهده بگیرید، فردی آزاد هستید.
- زندگی شما محصول انتخاب‌های لحظه‌به‌لحظه شماست.
- با تلاش مستمر و کافی، هر رفتاری، خوب یا بد در طول زمان، خودآگاه خواهد شد.
- محرک‌ترین انتخاب‌ها، آن‌هایی هستند که با آن‌چه به‌عنوان هدف برای خود برمی‌گزینید و با ارزش‌های متعالی شما مطابقت داشته باشند. باید چیزی را بخواهید و بدانید چرا آن را می‌خواهید؛ در غیر این صورت به‌راحتی جا می‌زنید.

در بخشی از کتاب اثر مرکب می‌خوانیم:

خواسته‌هایی که در قلب‌تان دارید، شاید بزرگ‌تر از محیطی باشد که خودتان را در آن می‌یابید. گاهی لازم است از محیط خارج شوید تا آرزوهایتان برآورده شود. این همانند کاشتن نهال بلوط در گلدان است. وقتی دارای ریشه شد، رشدش متوقف خواهد شد. نهال، فضای بیشتری لازم دارد تا به درختی تنومند تبدیل شود؛ همانند شما!

وقتی درباره محیط اطراف‌تان صحبت می‌کنم، اشاره من به تمام چیزهایی است که شما را احاطه کرده‌اند. فقط به محل زندگی‌تان اشاره نمی‌کنم. ایجاد محیط مثبت برای حمایت از موفقیت‌تان به این معناست که باید بی‌نظمی‌ها را از زندگی‌تان پاک کنید.

نویسنده: دارن هاردی

مترجم: اکبر عباسی،  شاهین بیات

ناشر: انتشارات نسل نواندیش

برای خرید و دانلود کتاب اینجا کلیک کنید.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =