دومین نشست برخط رییس هیات رییسه و رییس صندوق ها با روسای مناطق و دفاتر

نخستین نشست برخط روسای مناطق و نمایندگی‌های صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت، روز شنبه (۲۰ فروردین‌ماه) با حضور رئیس ‌هیئت‌رئیسه و رئیس صندوق‌ها برگزار شد. مدت‌زمان بازپرداخت هزینه‌های درمانی در سه منطقه از مناطق هشتگانه صندوق‌ها در کشور به حدود ۱۰ روز کاهش یافت.

در این نشست روسای نمایندگی‌های سراسر کشور وضع کلی نحوه ارائه خدمات را در شهر و استان‌های متبوع تشریح کردند. مواردی مانند نحوه پرداخت وام‌ها، فرانشیز، اقامت همراه بیمار، درمان، سهمیه محمودآباد، داروخانه‌ها و ... بررسی شد. 

یکی از مهمترین محورهای بررسی شده در این نشست موضوع درمان بود. از مباحث حوزه درمان، محدودیت امکانات دولتی و بخش خصوصی در برخی شهرها بود زیرا در برخی شهرها امکانات مطلوب‌تر در بخش‌های دولتی و یا بخش خصوصی وجود ندارد که صندوق‌ها بتواند آنها را بکارگیری کند لذا حداکثر استفاده از امکانات موجود در نقاط کمتر برخوردار در حال انجام است. 

در این نشست که معاون رفاه و بازنشستگی و مدیر امور مناطق و نمایندگی‌ها نیز حضور داشتند و بیش از چهار ساعت به طول انجامید؛ روسای نمایندگی‌ها در ارتباط برخط، مسائل و نیازی‌های جامعه ذی‌نفعان حوزه متبوع خود را گزارش کردند.  برخی از موارد بیان شده برای آسیب‌شناسی و بررسی بیشتر مشخص شدند و دیگر موارد نیز در چارچوب حدود و اختیارات صندوق‌ها قرار نمی‌گرفت.

رئیس هیئت‌رئیسه در این نشست بر ارتقا کمی و کیفی خدمات صندوق‌ها تاکید کرد و گفت: تحقق رضایت حداکثری در چارچوب مقررات و توان بیمه‌ای با تکیه بر ارکان تخصصی صندوق‌ها هدفگذاری شده است. لذا همکاران به فراخور حوزه وظایف و اختیارات، نسبت به این امور پاسخگو خواهند بود.

عبدالحسین بیات، تاکید کرد: زمان بازپرداخت هزینه‌های درمانی در همه مناطق باید تا پایان اردیبهشت‌ماه به حدود ۱۰ روز کاهش یابد.

ادامه تصاویر اینجا 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =