کد خبر: 8306
سرویس: جوابیه
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
دست 2

سه‌شنبه هفته پیش ( ۱۶ فروردین‌ماه) نشست هیئت‌مدیره شرکت اهداف با حضور رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در حال برگزاری بود. اطلاع دادند طرح الحاق دو بند به «قانون فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی» به صحن مجلس آمده است.

نشست هیئت‌مدیره اهداف متوقف شد و با برخی از نمایندگان محترم حاضر در صحن به خصوص سخنگوی کمیسیون انرژی تماس گرفته شد، مسائل پیرامون این طرح از جمله پیشینه و مبانی حقوقی و ماهیتی صندوق نفت توضیح داده شد و موضوع از طریق رئیس هئیت‌رئیسه به استحضار رئیس محترم هئیت‌امنا و معاون محترم پارلمانی وزارت نفت رسانده شد. سرانجام فوریت‌های طرح رای نیاورد.

به اطلاع بازنشستگان و بازماندگان ارجمند می‌رساند مسائل این چنینی در سطح و لایه‌های مختلف همواره متوجه صندوق‌ها هست؛ اما از طریق مجاری اداری و مقرراتی، پیگیری و بررسی می‌شود تا منافع در سطح حداکثری حفظ شود. در این موضوع نیز با تعامل سازنده با نمایندگان محترم مجلس به امید خداوند متعال منافع شاغلان و بازنشستگان ارجمند صنعت نفت حفظ و صیانت خواهد شد. 

همان‌طور که روز یکشنبه ۲۱ فروردین‌ماه جوابیه صندوق‌ها را از طریق تارنمای oipf.ir مطالعه کرده‌اید؛ یادآوری می‌شود موضوعی تحت عنوان ادغام صندوق‌ها مطرح نیست.  

جادارد از دلسوزی و همراهی کانون‌های محترم بازنشستگی صنعت نفت و سایر بازنشستگان و شاغلان نیز تشکر و قدردانی کرد.


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

طرح الحاق به قانون فهرست مؤسسات عمومی غیردولتی عادی بررسی می‌شود

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: از همان دقایق اولیه‌ مطرح شدن طرح الحاق دو بند به «قانون فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی» در صحن علنی مجلس، گفت‌وگوهای لازم با رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت و دیگر دست‌اندرکاران مرتبط با موضوع انجام شد. 

ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


جوابیه

پرداخت به موقع و منظم مستمری و مقرری در صندوق نفت بی‌بدیل است

یکی از نمایندگان موافق طرح الحاق دو بند به « قانون فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی» هفته گذشته در صحن مجلس شورای اسلامی ابراز داشته‌اند که بازنشستگان ارجمند صنعت نفت برای دریافت حقوق و مستمری خود تجمع می‌کنند، " لذا برابر اسناد پرداختی‌ها و رضایت‌مندی ثبت شده در نظرسنجی مراکز علمی و معتبر و مستقل (ایسپا) ادعای مطرح شده، منطبق با واقعیات و مستندات موجود در صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت نمی‌باشد و صحت ندارد."

ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


محفوظ ماندن صندوق‌ها به سبب مستقل بودن آن است/ صندوق‌ها به جای دیگری وابسته نیست

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، روز شنبه (۲۰ فروردین‌ماه) در خلال نشست برخط با روسای مناطق و نمایندگی‌‎های صندوق‌ها در سراسر کشور گفت: صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت دارای شخصیت حقوقی، مالی و اداری مستقل است که طبق اساسنامه خود اداره می‌شود. از این‌رو، استقلال صندوق‌ها باید حفظ شود.

ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


 توئیت صندوق‌ها در خصوص طرح الحاق دو بند به « قانون فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی» 

مشاهده توئیت اینجا کلیک کنید.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =