دیدار رئیس هیات رئیسه و رئیس صندوق ها از نمایندگی هویزه

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در بازدید از بزرگترین پیشخوان خدماتی صندوق‌ها با اشاره به روند کاهشی زمان بازپرداخت هزینه‌های درمانی گفت: استمرار و شتاب تدابیر حوزه درمان تا دستیابی به زمان منطقی برای بازپرداخت هزینه‌های مربوط به اسناد و نسخ پزشکی بازنشستگان، ضروری است.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها، امروز دوشنبه (۱۵ فروردین‌ماه) در قالب پانزدهمین بازدید میدانی، در محل بزرگترین دفتر خدماتی صندوق‌ها، واقع در خیابان هویزه تهران حضور یافت. 

عبدالحسین بیات، در بازدید از بخش‌های «خدمات درمان» نمایندگی صندوق‌ها گفت: هزینه‌های درمان و سلامت در سنین بازنشستگی به‌طور معمول افزایش می‌یابد. از این‌رو، کاهش حداکثری مدت‌زمان بازپرداخت هزینه‌های درمان از موارد مورد تاکید بازنشستگان ارجمند است؛ چون هزینه‌های درمان و سلامت، ضروری و هنگفت است. بنابراین، زندگی افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: کار اساسی برای کاهش بازپرداخت مدت‌زمان هزینه‌های درمانی، بهره‌مندی از خدمات الکترونیکی، نسخه الکترونیکی و توسعه مراکز طرف قرارداد است که باید با فراهم شدن زیرساخت‌ها به شکل مناسب انجام شود.

بیات، توسعه‌ای مراکز درمانی و تشخیصی طرف قرارداد را خواستار شد و افزود: همکاران این موضوع را در دستور کار قرار دهند. چرا که، بازنشستگان گرامی در صورت استفاده از مراکز طرف قرارداد نیازی به مراجعه بعدی به نمایندگی نخواهند داشت؛ لذا افزایش درست این مراکز، ضروری است. 

وی گفت: با هدف افزایش رضایت‌مندی بازنشستگان ارجمند، ضمن استمرار روند کاهشی مدت‌زمان بازپرداخت هزینه‌های درمانی، تدابیری باید از سوی دست‌اندرکاران نمایندگی‌ها ایجاد شود تا هزینه‌های درمانی دارای مبلغ هنگفت سریع‌تر پرداخت شود. 

رئیس هیئت‌رئیسه با قدردانی و تشکر از کارکنان نمایندگی‌ها به سبب ارائه خدمات حداکثری افزود: خوشبختانه در حوزه صدور معرفی‌نامه برخط برای مراکز طرف قرارداد پیشرفت خوبی صورت گرفته است. 

در این بازدید که عباس حاجی‌صادق رئیس صندوق‌ها و محسن رامین معاون امور رفاه و بازنشستگی نیز حضور داشتند از بخش‌های صدور دفترچه، پذیرش، سندرسی، کارشناسی، رفاهی، مددکاری، تجهیزات پزشکی، حقوقی، دندانپزشکی و اداری نمایندگی صندوق‌ها در خیابان هویزه بازدید شد. در جریان این بازدید رئیس و مسئول درمان منطقه یک به شکل جداگانه روندهای ارائه خدمات را تشریح کردند. 

نمایندگی‌های صندوق‌ها، پیشخوان‌های خدماتی هستند که در سراسر کشور ماموریت ارائه خدمات اداری و رفاهی به خصوص پذیرش نسخ و اسناد پزشکی را برای بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها برعهده دارند. 
 

مشاهده ادامه تصاویر این خبر اینجا 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =