کد خبر: 8222
سرویس: نوروز نامه
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
سفره هفت سین نوروز 99

اعضای هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیامی آغاز سال ۱۴۰۱ و عید نوروز را به ملت شریف ایران به خصوص خانواده بازنشستگان و شاغلان ارجمند صنعت نفت تبریک گفتند.

متن پیام نوروزی هیئت‌رئیسه صندوق‌ها به شرح زیر است:

«یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن عید نوروز باستانی را صمیمانه تبریک و شادباش می‌گوییم. نوروز باستانی که میراثی گرانبها از نیاکان ماست، تاریخی آکنده از امید، فرهنگ و میل به تحول را یادآوری می‌کند.

آغازین روزهای بهار امسال که مزین به اعیاد مبارک ماه شعبان المعظم منتصب به نبی مکرم اسلام (صلوات الله علیه) و ولادت باسعادت حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است را به فال نیک گرفته و در این ایام نورانی، صحت، سربلندی را برای همه مردم به خصوص بازنشستگان و بازماندگان معزز صنعت نفت در پرتو سلامت و سرافرازی خواستاریم.

با وجود سختی‌های ناشی از بیماری کرونا و اتفاقات گوناگون در سال ۱۴۰۰، خوشبختانه بخش‌های مختلف صندوق‌ها در بالاترین حد توان در چارچوب قوانین و مقررات حاکم، وظایف خود را به انجام رساندند. همچنین از نیمه دوم سال گذشته شاخص‌های جدیدی مانند لزوم " بهبود مستمر فرایندها و ارزش‌های بنگاه اقتصادی، ضرورت افزایش بهره‌وری، اهمیت شفاف‌سازی و مبارزه با فساد و توسعۀ خدمات " به قلمرو گفتمانی گروه صندوق‌ها افزوده شد. امید است در طول سال ۱۴۰۱ برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده با کوشش دست‌اندرکاران صندوق‌ها و با همکاری شما پیشکسوتان صنعت نفت گام‌های موثری برداشته شود.

مجدداً فرارسیدن سال نو را به شما همکاران و خانواده محترمتان تبریک و شادباش می‌گوییم. از درگاه خالق بی‌همتای زیبایی‌ها، سالی خوش و سرشار از موفقیت، توام با سلامتی و شادکامی برای آحاد ملّت شریف ایران به خصوص خانواده بازنشستگان و شاغلان ارجمند صنعت نفت مسئلت می‌نماییم.»

اخبار مرتبط: 
پیام تبریک نوروزی روسای صندوق‌ها به روسای کانون‌های بازنشستگی

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =