کد خبر: 8059
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
بازنشسته/پارک/فضای مجازی/سایت

شماره ۳۲۷ نشریه الکترونیکی زندگی‌نو با مطالب متنوع فرهنگی و اجتماعی به شکل الکترونیکی منتشر شد.

به این دلایل نشریه الکترونیکی را مطالعه کنیم. 

در شماره ۳۲۷ ضمن درج مطالب آموزشی متناسب با فصل زمستان، گزارش اقتصادی نیز آورده شده است. صفحه ۱۶ نشریه، با عنوان " تلنگر" توصیه‌ی مهمی برای بازنشستگان دارد.

در خلال مطالب این شماره، موضوع مسائل "سلامت روان ویژه فصل زمستان" به شکل مفصل پرداخته شده است. عکس روی جلد این شماره نیز تصویری از کوهپیمایی بازنشستگان صنعت نفت است.

به هر حال مطالعه این شماره نشریه به خصوص مرور اخبار مهم دی‌ماه و مطالب آموزشی آن، یادآوری کننده مناسبی است. شاید خاص‌ترین مطلب حوزه آموزشی نشریه مطلبی در خصوص «نحوه نوشتن داستان کوتاه» باشد که به‌یقین برای بازنشستگان صنعت نفت نوشته‌ی کاربردی تلقی می‌شود چون آنها دارای تجربه، دانش و به قول معروف سرد و گرم روزگار را گذرانده‌اند و به طور حتم روایت‌های زیادی در ذهن برای نوشتن دارند.

 مزیت نوشتن به همین‌جا ختم نمی‌شود با نوشتن و فعال نگه داشتن قوه فکر و ذهن، (البته ورزش، دوری از استرس، تغذیه مناسب، سبک زندگی سالم هم مهم است) از آسیب‌های روحی و جسمی تا حد قابل توجه‌ای در امان خواهید بود. همین را بس که پژوهشگران حاذق می‌گویند برای جوان ماندن مغز باید آن را فعال نگه داشت.  نشریه زندگی‌نو می‌خواهد شما را دقایقی با مطالب مناسب سرگرم، فعال، با نشاط کند و در حفظ سلامتی مخاطبان سهمی ایفا کند.


با این اوصاف با همین تلفن همراه‌تان نشریه را دانلود کنید ( روی آن ضربه بزنید) صفحه را بزرگ‌تر کنید به مرور و طی چند روز صفحه‌های آن را مطالعه کنید و برای دوستان خودتان هم لینک این صفحه را در شبکه های اجتماعی ارسال کنید. 

اگر روی لینک آبی رنگ کلیک کنید یا ضربه بزنید شما به فایل نشریه زندگی شماره ۳۲۷ هدایت می‌شوید. 

نشریه شماره ۳۲۷ 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =