کد خبر: 7935
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
کتاب ‌‫"بهترین سال زندگی تو"

کتاب بهترین سال زندگی تو نوشته دارن هاردی و ترجمه فاطمه فراهانی است که توسط تیم سبکتو جمع‌آوری شده است. این کتاب یک راهنمای قدم به قدم برای پیشرفت در زندگی و بهبود کیفیت مادی و روانی زندگی است.

درباره کتاب بهترین سال زندگی تو

«بهترین سال زندگی تو؛ روشی اثبات‌شده برای رسیدن به اهداف بزرگ» سال ۲۰۱۲ منتشر شد. این کتاب که در زبان انگلیسی به نام «living your best year ever: a proven system for achieving big goals» یک برنامه‌ی جامع و کامل است. برنامه‌ای که نویسنده‌اش معتقد است اگر به آن عمل کنید زندگی متفاوتی پیش رویتان خواهد بود و بهترین سال عمرتان را تجربه خواهید کرد.

مهم‌ترین چیزی که در این کتاب یاد می‌گیرید این است که اهداف زندگیتان را تعیین کنید و به آن‌ها متعهد بمانید. دارن هاردی معتقد است برنامه‌ریزی و حذف کردن چیزهایی که به آن‌ها نیاز ندارید یا مانند سرعت‌گیر عمل می‌کنند همان چیزی است که هرکسی به آن نیاز دارد. این کتاب پر از کاربرگ‌ها و تمرین‌هایی است که باید انجام دهید و سیستم ارزیابی و بررسی عملکرد هفتگی، ماهانه و سالانه هم وجود دارد.

در حقیقت زمانی باید این کتاب را در دست بگیرید که تصمیم گرفته باشید عملی‌اش کنید. خواندن کتاب بدون آنکه تمرینات را انجام دهید فایده‌ی چندانی برای شما نخواهد داشت. کتاب بهترین سال زندگی تو تا به حال به زبان‌های زیادی برگردانده شده است و افراد مختلفی گفته‌اند که این کتاب توانسته مسیر زندگی‌شان را تغییر دهد. دانلود pdf کتاب بهترین سال زندگی تو به زبان انگلیسی از بعضی کتابخانه‌های خارجی ممکن است.

درباره دارن هاردی نویسنده کتاب بهترین سال زندگی تو

دارن هاردی را در جهان با اثر مرکب می‌شناسند کتابی که با اینکه بیش از ده سال از انتشارش می‌گذرد هنوز هم خوانندگان زیادی در سطح دنیا دارد. این نویسنده و مربی انگیزشی امریکایی اهل کالیفرنیای جنوبی است و در همین ایالت بزرگ شده است. او متولد سال ۱۹۷۱ است. دارن هاردی همراه پدرش و در خانه‌ای که قوانین زیادی داشت بزرگ شد. او خیلی زود وارد بازار کار شد و در ۱۸ سالگی اولین کسب و کار شخصی‌اش را راه انداخت و توانست به درآمدی ۶ رقمی دست پیدا کنید.

او بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت بود و در همین سال‌ها بود که آوازه‌اش در دنیا پیچید. او سال ۲۰۱۵ مجله‌ی موفقیت را در اوج دوران کاریش رها کرد تا به دنبال اهداف جدیدش برود. دارن هاردی با افراد موفقی مانند استیو جایز، جف بیزوس، ریچارد برانسون و مارک زاکربرگ مصاحبه‌های مفصلی داشته و سعی کرده است مسیری برای انتقال تجربیات این افراد بسازد. کتاب‌های هنر جوانی، نیروی تلقین، قطار کارآفرینی، محدودیت‌ها را کنار بزنید چند کتاب جالب از این نویسنده‌اند. خواندن کتاب برنامه‌ریزی دارن هاردی هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

ترجمه و انتشار کتاب بهترین سال زندگی تو در ایران

نسخه‌های مختلفی از کتاب بهترین سال زندگی تو در بازار کتاب ایران موجود است. ترجمه‌ی محسن باطنی از این کتاب را نشر الماس پارسیان با عنوان بهترین سال عمرتان منتشر کرده است و می‌توانید در بسیاری از کتابفروشی‌ها آن را پیدا کنید. ترجمه‌ی دیگر این کتاب که طرفداران بسیار زیادی دارد ترجمه‌ی محمد میرزایی است که ناشر آن انتشارات نگاه نوین است. دانلود کتاب بهترین سال زندگی تو روشی اثبات‌شده برای رسیدن به اهداف بزرگ با ترجمه‌ی محمد میرزایی در همین صفحه از فیدیبو ممکن است. این کتاب را روی اپلیکیشن کتابخوان فیدیبو بخوانید و از یک کتاب جالب لذت ببرید.

کتاب بهترین سال زندگی تو برای چه کسانی مناسب است؟

بگذارید صادق باشیم این کتاب برای هرکسی نیست. کسی که خواندن بهترین سال زندگی تو را شروع می‌کند کسی است که تصمیمش را برای تغییر گرفته و قصد دارد در میان سه درصد برتر مردم جهان قدم بردارد. به گفته‌ی دارن هاردی این کتاب برای آدم‌های فوق‌العاده است کسانی که تصمیم دارند قدم‌های بزرگ بردارند و اوج را تجریه کنند. انجام دادن تمرینات کتاب بهترین سال زندگی تو چندان آسان نیست و نیاز دارید از وقت و انرژی‌تان هزینه کنید. پس فقط زمانی دست به خرید کتاب بهترین سال زندگی تو بزنید که واقعا بخواهید بهترین سال عمرتان را تجریه کنید و دستاوردهایی داشته باشید که هیچ‌وقت نداشته‌اید. دانلود کتاب صوتی ساختن بهترین سال زندگی از دارن هاردی هم انتخاب خوبی خواهد بود زیرا برای بعضی از افراد شنیدن ساده‌تر است و اثرگذاری بیشتری هم دارد.

در بخشی از کتاب بهترین سال زندگی تو می‌خوانیم

قدم پنجم: طراحی بزرگ

کسب و کار افکار کمکی: رشد درآمد، سود و منفعت، موقعیت شغلی در بازار کار، پروژه‌های مهم، شهرت برند، سیستم مدیریتی، رضایت مشتری، تیم توسعه، مهارت‌های جدید، بهبود عملکرد، یافتن یک منبع الهام، ایجاد حس الهام در دیگران و هزاران هزار مورد مشابه دیگر. یادتان باشد هیچ وقت خودتان را محدود نکنید.

در سالی که پیش رو دارید دوست دارید به چه اهدافی برسید؟

مالی

افکار کمکی: درآمد، پس‌انداز، ارزش خالص اموالتان، شروع یک برنامه‌ی پس‌انداز، شروع سرمایه‌گذاری موفق، بدون دغدغه‌ی خرج کردن، حذف کارت‌های اعتباری، خرید خانه، حساب بازنشستگی، پس‌انداز برای دانشگاه فرزندان، خیرات و مواردی از این دست.

در سالی که پیش رو دارید دوست دارید به چه اهدافی برسید؟

جسمانی

افکار کمکی:‌ وزن ایده‌آل، شرکت در دوی ماراتن، انعطاف‌پذیر شدن، افزایش قدرت بدنی، بالا بردن انرژی، کم کردن میزان کلسترول، بهبود شاخصه‌ی سلامت بدن، تمرین‌ها تمرکزی، همکاری با یک متخصص تغذیه، تغییر در شکل ظاهری، برنامه‌ریزی برای چکاپ‌های سالانه، کم کردن میزان شکر، کافئین و غذاهای حاضری، زود بیدار شدن و زود خوابیدن. در سالی که پیش رو دارید دوست دارید به چه اهدافی برسید.

ذهنی- روانی

افکار کمکی: ۳۰ دقیقه مطالعه‌ی روزانه، گوش دادن به برنامه‌های آموزشی در طول روز به مدت ۳۰ دقیقه، رفتن به کلاس‌های متنوع، رفتن به همایش‌های متفاوت، استخدام یک مربی، ملحق شدن به یک گروه حمایتی، آموختن مهارتی نوین، قرار دادن اوقات فراغت در برنامه‌ی زمانی خود، حرفه‌ای شدن در یک موضوع ویژه و مواردی از این دست.

در سالی که پیش رو دارید دوست دارید به چه اهدافی برسید؟

خانواده

 افکار کمکی:‌وقت بیش‌تری را با خانواده گذراندن، هر شب برای شما در منزل بودن، شب‌ها برای فرزندان کتاب خواندن، بیرون رفتن با همسرتان هر آخر هفته، به بررسی و بحث پرداختن با همسرتان، ملاقات مادر، پدر، بخشیدن یا جبران کردن در قبال فامیل.

برای خرید و دانلود کتاب اینجا کلیک کنید.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =