کد خبر: 7670
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
تودیع و معارفه رییس منطقه یک صندوق ها

آئین معارفه جواد کرمی به عنوان رئیس منطقه یک صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با حضور معاون امور بازنشستگی و رفاه و مدیر امور مناطق و نمایندگی‌ها برگزار شد. در این نشست، درخصوص بهبود مستمر فرایندهای خدمت‌رسانی تاکید شد.

محسن رامین معاون امور بازنشستگی و رفاه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در آیین معارفه رئیس جدید منطقه یک صندوق‌ها گفت: نمایندگی‌های صندوق در حقیقت پیشخوان خدمت‌رسانی حضوری به بازنشستگان و بازماندگان ارجمند هستند که انواع خدمات امور بازنشستگی و رفاه را به این عزیزان ارائه می‌کنند لذا این بخش از سازمان بیشترین ارتباط حضوری را با بازنشستگان گرامی دارد. 

وی با قدردانی از کارکنان نمایندگی‌ها به دلیل استمرار خدمات در دوران شیوع کرونا افزود: همه‌ی تدابیر مربوط به حفظ سلامتی کارکنان و مراجعه کنندگان در این ایام پیش‌بینی شد و خوشبختانه با کمترین آسیب ممکن، خدمات برقرار بوده است. 

رامین با بیان این‌که ارائه خدمات شایسته به بازنشستگان و بازماندگان ارجمند هدف اصلی سازمان است، افزود: رضایت‌مندی در میان جامعه دریافت کننده خدمت، صرف ارائه خدمات محض نیست بلکه همکاران باید تلاش کنند خدمات را ارزشمند و کامل به ذی‌نفعان بدهند. 

معاون امور بازنشستگی و رفاه گفت: بهبود مستمر فرایندهای خدمات یکی از اهداف صندوق هاست لذا همکاران در خصوص بهبود مستمر فرایندها، پیشنهادهای خود را ارائه کنند. 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد رئیس جدید منطقه یک در ایفای وظایف با همکاری سایر کارکنان موفق باشد همچنین برای رئیس پیشین منطقه در مسئولیت جدید در امور نمایندگی‌ها و مناطق، آرزوی موفقیت کرد.

 اصلاح و بهبود فرایندها

حمید عطار مدیر امور مناطق و نمایندگی‌ها نیز در این آئین گفت: گردش مدیریتی در ایجاد خلاقیت و نوآوری در سازمان‌ها موثر و اصلی ثابت شده است لذا انتصاب فرد جدید در همین چارچوب است. 

وی تصریح کرد: کارکنان نیز مانند بازنشستگان و بازماندگان ارجمند ذی‌نفع سازمان هستند. بنابراین، همه باید به یکدیگر کمک کنیم تا زندگی و کار بهتری را پیش‌رو داشته باشیم. 

مدیر امور مناطق و نمایندگی‌ها گفت: همیشه به همکارانم یادآوری کرده‌ام همانگونه خدمات را ارائه کنید که انتظار دارید در موقعیتی مشابه همان خدمات برای شما ارائه شود.  

وی گفت: کارکنان توانمند فارغ از نوع قراردادشان به میزان اهتمامی که نسبت به اهداف سازمان دارند رشد خواهند کرد چنانچه در احکام صادره مدیریت امور مناطق و نمایندگی‌ها، این موضوع نشان داده شده است. 

عطار گفت: کارکنانی که ضمن انجام وظایف سازمانی‌شان برای اصلاح و بهبود فرایندها، روش ارائه می‌کنند ارزشمند هستند لذا جایگاه کارکنان این‌چنینی همیشه در سازمان رفیع خواهد بود. 

وی گفت: علاقه‌مندی به کار یکی از ویژگی‌های بارز کارکنان فعال و شایسته است لذا کارکنان نمایندگی‌ها از این ویژگی برخوردار هستند. 

عطار ادامه داد: ملاک ارزیابی‌ها فارغ از نوع استخدام فرد، میزان اهتمام افراد به کار و انجام با کیفیت آن است. از این رو، به یقین کارکنان کوشا و توانا، بارزتر هستند و آینده کاری بهتری در انتظار آنهاست.

مدیر امور مناطق و نمایندگی‌ها تصریح کرد: این نشست در حقیقت معارفه رئیس جدید منطقه یک هست. چرا که، رئیس پیشین منطقه به عنوان رئیس هماهنگی امور اجرایی مدیریت امور مناطق و نمایندگی‌ها منصوب شده است لذا شایسته است از خانم خانعلی پور به سبب مدت زمان تصدی مسئولیت رئیس منطقه یک، دوباره تشکر کنم.

گزارش تصویری این رویداد را در اینجا مشاهده کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =