کد خبر: 7416
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
واکسن

بازنشستگان صنعت نفت، مطابق با برنامه‌ی نظام سلامت، تا کنون هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

خوشبختانه بازنشستگان محترم صنعت نفت، مطابق با برنامه‌ی نظام بهداشت و سلامت کشور و بر اساس آمار و ارقام موجود، تا کنون هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. اگر به هر دلیلی حتی یک جامانده از واکسیناسیون، وجود داشته باشد، باید در اسرع وقت، نسبت به انجام توصیه‌ی اکید پزشکان، مبنی بر تزریق اولین واکسن در دسترس، اقدام نماید. یکی از رسانه‌های معتبر، به نقل از صاحب‌نظران حوزه‌ی درمان، نوشته بود که "تا آبان نشده، واکسن بزنید!" این توصیه، هشداری جدی و لازم‌الاجراست.

با رفع محدودیت‌ها و افزایش ورود واکسن‌ها و نیز وجود نظم در امر تزریق، جاماندگان احتمالی می‌توانند به آسانی به واکسن دسترسی داشته باشند. نکته‌ی مهم این است که بعد از دریافت دز کامل واکسن نیز باید همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مراقبتی را رعایت کنیم. این نکته، بسیار حیاتی بوده و تکرار یک پیام معمولی نیست؛ چون به گفته‌ی متخصصان، ویروس کرونا همچنان ابعاد ناشناخته‌ای دارد و هیچ واکسنی هم ایمنی 100% ایجاد نمی‌کند. احتمالاً با خواندن این مطلب، خواهیم گفت که خسته شده‌ایم و چقدر رعایت کنیم؟! اما واقعاً چاره‌ای نیست و برای حفظ نعمت بزرگ سلامتی، باید مسئولانه عمل کنیم و صبور باشیم.

امیدواریم که با واکسیناسیون درصد بالایی از جمعیت کشور، فروکش‌کردن انتشار بیماری را شاهد باشیم و با تثبیت ایمنی عمومی، باز هم بتوانیم با برگزاری گردهمایی‌های ویژه‌ی بازنشستگان ارجمند صنعت نفت، میزبان این عزیزان باشیم و از حضورشان بهره‌مند گردیم.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =