کد خبر: 7354
سرویس: سلامت
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
نان

مصرف نان غیرسالم باعث ابتلا به بیماریهای قلبی، کبدی، کلیوی و ... می‌شود و در صورت مصرف نان‌های غیرسالم که امروز در سطح کشور و در سیستم رسمی پخت می‌شود، حفظ سلامتی تقریبا ممکن نیست چرا که منشا بسیاری از بیماریهای مردم کشورمان همین نان‌های غیرسالم است.

با توجه به اینکه "نان" در سفره ایرانی‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و نان تقریباً در تمام وعده‌های غذایی روزانه ما مصرف می‌شود، سلامت آن از اهمیت مضاعفی برخوردار است به گونه‌ای که در حال حاضر با توجه به مشکل و کیفیت غیرقابل قبول آردهای توزیعی در سطح کشور و سبوس‌گیری از این آردها، نان‌های پخت شده در نانوایی‌ها نیز نان‌های سالمی نیستند و همین امر منجر به گسترش بیماری‌های مختلف از جمله بیماری‌های کبدی و گوارشی در کشورمان شده است.  

مصرف نان غیرسالم باعث ابتلا به بیماریهای قلبی، کبدی، گوارشی، کلیوی و ... می‌شود و در صورت مصرف نان‌های غیرسالم که امروز در سطح کشور و در سیستم رسمی پخت و به فروش می‌رسد، حفظ سلامتی تقریبا ممکن نیست چرا که منشا بسیاری از بیماریهای مردم کشورمان همین نان‌های غیرسالم است و در هر بیماری می‌توان ردی از نان ناسالم را یافت.

دکتر محمد عزیزخانی؛ متخصص طب سنتی کشورمان در کلیپ کوتاه زیر توضیحات مفید و جالبی در این باره داده است:

منبع: تسنیم

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =