کد خبر: 7319
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
بازنشستگان/نمایندگی/ماسک

اقساط وام‌های بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت که با عاملیت بانک مهر پرداخت می‌شود ماهانه به‌طور سیستمی از مستمری و مقرری آنها کسر خواهد شد.

بر این اساس، افرادی که از سوی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت اقدام به دریافت وام‌های جامع، ازدواج فرزندان، ایثارگری، وام تحصیلی، فوت و ودیعه مسکن، از بانک قرض الحسنه مهر می‌کنند برای پرداخت اقساط نیازی به اقدام خاصی ندارند؛ زیرا قسط ماهانه از مستمری یا مقرری بازنشستگان و بازماندگان کسر می‌شود. 

شرایط عدم نیاز به ارائه ضامن مانند گذشته است. اما سود تسهیلات از میزان چهار درصد قبلی به سه درصد کاهش یافت به همین دلیل مدت زمان بازپرداخت در وام‌های ازدواج فرزندان و جامع از ۳۶ ماه به ۳۰ ماه کاهش یافت. مدت زمان بازپرداخت سایر وام‌ها با لحاظ کاهش سود برای آنها، مانند اعلام پیشین یعنی وام تحصیلی و فوت ۳۶ ماه و ایثارگری ۳۰ ماه و ودیعه مسکن ۶۰ ماه است. 

جدول افزایش مبالغ وام ها

هنگام ثبت‌نام در سامانه سما چنانچه درخواست فرد، با موفقیت ثبت شود پیامک تاییدیه از طریق تلفن همراه دریافت می‌کند. در این مرحله نیازی به مراجعه فرد به بانک نیست تا زمانی که پیامک برای متقاضی از سوی بانک مهر ارسال شود. سپس متقاضی با کارت ملی به بخش تسهیلات شعبه بانک مهر نزدیک به محل سکونت خود مراجعه می کند و کارت مهر حاوی مبلغ وام را دریافت می کند. در این مرحله اگر فرد از قبل دارای کارت بانک مهر باشد مبلغ وام به همان کارت قبلی اش واریز می شود و نیازی به دریافت کارت جدید ندارد.

برای مطالعه دستور العمل ثبت نام وام از طریق سامانه سما اینجا کلیک کنید.

برای اطلاع از شعب بانک قرض الحسنه مهر اینجا کلیک کنید. 

برچسب‌ها

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =