رئیسی

سخنگوی ستاد ملی مقابله کرونا از تعطیلی همه اصناف و بانک ها و مشاغل دولتی به جز اصناف ضروری از روز دوشنبه ۲۵ تا روز شنبه ۳۰ مرداد ماه خبر داد.

علیرضا رییسی امروز شنبه در گفت وگوی تلویزیونی افزود: از ساعت ۱۲ فردا (یکشنبه) منع تردد یا به عبارتی دیگر ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد و نباید ترددی به جز موارد استثنا مانند آمبولانس‌ها و کامیون حمل غذا و غیره صورت گیرد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد تا جمعه پنجم شهریور ماه منع تردد بین استانی در سراسر کشور و همه جاده ها و همه مجوزهای صادر شده برای تردد لغو خواهد شد.

رئیسی تاکید کرد: افرادی هم که در این مدت بنا به هر دلیلی مشمول جریمه شده اند، بعد از یک ماه جریمه آنان دوبرابر و حتما اخذ خواهد شد. 

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تصریح کرد: از روز دوشنبه تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده تمامی ادارات به جز اداره های آب، برق، اورژانس اجتماعی و غیره تعطیل است.

وی یادآور شد: همه اصناف به جز اصناف ضروری که از قبل جز مشاغل گروه یک اعلام شده بود و مایحتاج مردم را تامین می کنند، تعطیل خواهند بود.

رئیسی درباره ضمانت اجرایی این تعطیلی یادآور شد: در ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید شد همه دستگاه های اجرایی و ناظر با شدت و قدرت وارد عمل شوند و در صورت تخلف اعمال جریمه کنند که در این زمینه دادستانی، وزارت بهداشت و نیروی انتظامی وارد عمل خواهند شد. ضمن اینکه مقرر شد عزاداری های ایام محرم در فضاهای بسته ممنوع و در مورد راه اندازی دسته های عزاداری، برگزار کنندگان اعمال قانون می شوند.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =