کد خبر: 7095
سرویس: جوابیه
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
نوشتن نامه

دلیل برکناری آقای سید محسن هاشمی رئیس پیشین منطقه ۲ صندوق در شهریور سال ۱۳۹۹، تخلف بوده و مستندات آن نیز وجود دارد. از این رو، صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت پس از وصول ضرر و زیان، گزارش لازم را به نهادهای مربوطه ارائه خواهد کرد.

مطلبی در فضای مجازی درباره دلیل برکناری رئیس پیشین منطقه ۲ صندوق در خوزستان منتشر شده است و به مجموعه‌ی صندوق و ریاست محترم آن، نسبت های ناروایی داده شده است. 

بنابراین، روابط عمومی صندوق تصریح می کند، دلیل برکناری آقای سید محسن هاشمی رئیس پیشین منطقه ۲ صندوق در خوزستان، سو استفاده از موقعیت شغلی و اعمال نفوذ در خصوص اسناد درمانی پدر و یکی از بستگان وی بوده است. این مسئله در کمیته انضباطی صندوق با شواهد، قرائن و مستندات نیز بررسی و ثبت شده و صندوق برای بازگشت مبالغ مذکور اقدام کرده است. از این رو، ذکر دلایل غیر مستند دیگر در خصوص برکناری نامبرده از سمت رئیس منطقه ۲ صندوق، بی اساس و  کذب است. 

لذا تصریح می شود، دلیل برکناری آقای سید محسن هاشمی رئیس پیشین منطقه ۲ صندوق (خوزستان) در شهریور سال ۱۳۹۹، تخلف بوده و مستندات آن نیز وجود دارد. از این رو، صندوق های بازنشستگی صنعت نفت پس از وصول ضرر و زیان، گزارش لازم را به نهادهای مربوطه ارائه خواهد کرد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =