بازدید از نمایندگی هویزه

ارائه خدمات حضوری در نمایندگی‌های صندوق بازنشستگی صنعت نفت به دلیل اوج‌گیری بیماری کرونا و تمدید محدودیت‌ها ناشی از آن در کشور، تا رفع وضعیت قرمز، متوقف است.

ارائه خدمات حضوری صندوق های بازنشستگی صنعت نفت به دلیل بروز وضعیت قرمز ناشی از اوج‌گیری بیماری کرونا از ۲ هفته پیش متوقف است. متاسفانه اوج‌گیری بیماری در کشور همچنان ادامه دارد. از این رو، خدمات حضوری در نمایندگی های صندوق نیز تا رفع شرایط قرمز متوقف است. 

راهکارهای پیشنهادی برای این ایام : 

۱. در صورت اتمام برگ های دفترچه درمانی یا منقضی شدن تاریخ اعتبار آن، از برگ نسخه آزاد پزشکان استفاده کنید. این مسئله مشکلی را برای بازپرداخت هزینه ها ایجاد نمی‌کند. 

۲ . تاریخ نسخه های نوشته شده که در اختیار بازنشستگان است تا پایان سال ۱۴۰۰ برای ارائه به صندوق و دریافت هزینه اعتبار دارد. بنابراین در زمان فعلی که در پیک بیماری کرونا قرار گرفته ایم به نمایندگی ها مراجعه نفرمایید.

۳. با هدف حفظ بیشتر سلامتی شما عزیزان توصیه می شود برای استفاده از خدمات تشخیصی و درمانی از یک هزار و پنجاه مرکز طرف قرارداد استفاد کنید. ( برای اطلاع از فهرست مراکز طرف قرارداد اینجا کلیک کنید ) زیرا در این صورت بازنشستگان نیازی به مراجعه بعدی به نمایندگی برای ارائه نسخه ها و دریافت هزینه آنها نخواهند داشت. چون در مراکز طرف قرارداد بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان، هزینه ای پرداخت نمی کنند ۱۰ درصد فرانشیز بستری نیز از مستمری و مقرری به شکل اقساط کسر می شود. به این دلیل توصیه می شود در صورت لزوم از مراکز طرف قرارداد استفاده شود تا در شرایط قرمز نیازی به رفت و آمد به نمایندگی ها برای دریافت هزینه های درمان نباشد. 

۴. خدماتی مانند بیمه خودرو از طریق سامانه سما غیر حضوری ارائه می شود.

5. برای دانلود اپلیکیشن درمان و آموزش آن اینجا کلیک کنید. 

برچسب‌ها

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =