کد خبر: 6873
سرویس: مقاله
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۶
نوشتن نامه

خلاقیت‌های واقعی همیشه در محدودیت رخ می‌نمایند. تا موقعی که همه چیز مطابق میل است و سختی و فشار وجود ندارد، دلیلی بـرای حرکت و ابتکار وجود ندارد.

خلاقیت‌های واقعی همیشه در محدودیت رخ می‌نمایند. تا موقعی که همه چیز مطابق میل است و سختی و فشار وجود ندارد، دلیلی بـرای حرکت و ابتکار وجود ندارد. نیاز، باعث به وجود آمدن ابتکار و حتی اختراع و کشف‌های بزرگ می‌شود.

این کشف، از پیشرفت علم گرفته تا تولد کسب و کارهای جدید و اکتشافات درونی آدم‌ها را شامل می‌شود. آنچه مربوط به تک‌تک انسانهاست اکتشاف درونی خودشان است. شبیه به موقعی که نشا یا نهلای جوان، مانند گل اطلسی و بنفشه یا ساقه‌ی ریشه‌دار نعناع یا مرزه را در خاک گلدان سفلای میکارید و آن را پشـت پنجره، در مجاورت نور خورشید و هوا قرار می‌دهید و هر روز، با توجه و دیدن آن، موج قلبی و حمایت خود را به سویش میفرستید و آبیاری‌اش می‌کنید، به نوعی در حلا خلاقیت و به وجود آوردن زندگی هستید.

در ارتباط تنگاتنگ انسان و گیاه، بسیاری از حوزه‌های راکد، کسل و بی‌انرژی ذهن و روان، زنده، جاری و شاداب می‌شوند. این ارتباط رایگان و قابل دسترس را حتما در خانه‌ی خود فراهم کنید. زیرا ارتباط با گیاهان، به شما این آگاهی را می‌دهد که باید برای خودتان هم به اندازه‌ی آن گیاه، وقت بگذارید تا از سرزندگی، شادابی و سلامتی برخوردار شوید.

به امید سلامتی و شادابی

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =